مریم هاشمی
۲۵
۶۵
خانــم

یبوست شدید بعداز زایمان طبیعی؟

سلام خسته نباشيد دوماه زايمان طبيعي کردم ب شدت دچار يبوست شدم انگار ک تيغ ميزنن هنگام دفع راحت نميتونم بشينم ‌.بيرون زدگي ندارم ولي اذيتم انگار ک از داخل زخم شده .اگه ميشه ي دارو معرفي کنين ک در شيردهي مشکلي ايجاد نکنه.

1 پـاسـخ


بازدید : 136 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان (نازايي و آي.وي.اف) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه