28
45
خانــم

جراح پستان؟

سلام خسته نباشيد من 3 سال پيش متوجه توده در سينم شدم رفتم دکتر برام سونو گرافي نوشت رفتم گفتن خوش خيمه نيازي درمان نيس ليپيوم هس اما دوباره رفتم سونو ي چيز ديگه گفتن خيلي نگرانم اينجا متخصص نيس لطفا راهنمايم کنين اکوژنيسيته نسج فيبروگلاندولار هر دوپستان طبيعي است شواهد واضحي از ضايعه فضاگيرکيستيک در پستان راست مشاهده نشده در پستان چپ ساعت 6.7نسبت ب نيپل ودر مجاورت ان توده کيستيک مشاهده شده است ب ابعاد 14،7 * 14،3مشاهده شده جزه ساليدپوليپوئيدبا جريان خون در متن ب ابعاد مشاهده شده است ايا خطر ناکه
بازدید : 126 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراحي قفسه صدري سينه (توراکس) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه