9 مهر 1405 - 12:13
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
مصرف همزمان هشت عدد قرص استامینوفن، حتی در صورت عدم وجود سابقه بیماری یا مصرف داروهای دیگر، میتواند خطرناک باشد. دوز بالای استامینوفن میتواند باعث آسیب جدی به کبد شود. علائم اولیه مسمومیت با استامینوفن ممکن است شامل تهوع، استفراغ، درد شکم و از دست دادن اشتها باشد. در صورت مصرف این تعداد قرص، فوراً به اورژانس مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره تخصصی و راهنماییهای بیشتر در خصوص مصرف داروها و عوارض احتمالی، میتوانید با پزشکان دکتریاب در ارتباط باشید.
همین حالا با پزشکان متخصص داخلي به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیخوردن 10 تا کلردیازپوکساید 5 و 10 تا استامینوفن کدئین 300.20 تداخل میده؟باعث مرگ ...
میگم قبل عرق قرص استامینوفن و سرماخوردگی بخوره بده سابقه بیماری: ندارد داروها ...
سلام من حدود 18 ساعته که 7تا قرص A. S. A خوردم که آسپیرین 325 و استامینوفون 162/ ...
7تا قرص A. S. A خوردم که آسپیرین 325 و استامینوفون 162/5 و کافئین 32/5 بود دوتا ...
یکبار دیروز دو بار امروز آمپول استامینوفن IV را بصورت عضلانی بهم تزریق شده چه عو ...