پارميدا بابادي
15
58
خانــم

عوارض مصرف بیش از حد لیبراکیم و قرص های دیگر؟

من 22 عدد قرص ليبراکيم خوردم با 13 تا قرص ديگه از خوردن ليبراکيم 25 ساعت ميگذره ولي اون قرص 3 ساعت ميگذره و من الان ميخوام بخوابم چون خيلي خوابم مياد
بازدید : 4 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

عوارض مصرف بیش از حد لیبراکیم و قرص های دیگر

مصرف بیش از حد داروهای تجویزی، حتی داروهای آرام‌بخش مانند لیبراکیم، می‌تواند عواقب جدی برای سلامتی داشته باشد. خواب آلودگی شدید، سرگیجه، مشکلات تنفسی، و کاهش سطح هوشیاری از جمله علائم احتمالی اوردوز هستند. همچنین، تداخل دارویی با 13 قرص دیگر که مصرف کرده‌اید، می‌تواند خطرات را افزایش دهد. در چنین شرایطی، اولین و مهمترین اقدام، تماس فوری با اورژانس پزشکی (شماره ۱۱۵) یا مراجعه به نزدیکترین مرکز درمانی است. زمان و میزان دقیق مصرف داروها را به پرسنل درمانی اطلاع دهید. تلاش برای خوابیدن بدون دریافت کمک پزشکی در این وضعیت می‌تواند خطرناک باشد. برای دریافت مشاوره پزشکی تخصصی و پیگیری وضعیت خود، می‌توانید از پزشکان دکتریاب کمک بگیرید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراح عمومي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه