میلاد
21
60
آقــا

درد زانو به علت ضربه ؟

پارسال افتادم بعد ضربه بدي به زانو چپم خورد بعد رفتم دکتر عکس اينا گرفتم گفتن پارکي پارسيل هست بعد پي ار پي کرد برام خوب نشد بازم درد داشت بعد رفتم فيزيو تراپي 10جلسه بازم الآن درد دارع

بعد شنيدم که طب سوزني هم خوبه
بنظر شما خوبه يا خير ؟

1 پـاسـخ


بازدید : 78 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک طب سوزني تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه