پارسا
۶
۲۲
آقــا

مشکل حرکتي؟

سلام وقت بخير.پسر 6 ساله اي دارم که در پريدن جفت پا -پا زدن بطور همزمان رکاب سه چرخه يا دو چرخه ناتوان است.راه رفتنش کاملا طبيعي است اما به آهستگي مي دود.مثلا در مواقعي که مي خواهد به دنبال توپ بدود با سرعتي کند دنبال توپ مي دود و آنرا شوت مي کند.در يادگيري مشکلي ندارد اما رنگ آميزي و کشيدن نقاشي برايش کاري دشوار است.آيا مشکلات پسرم يک اختلال است؟آيا نياز است به نزد يک پزشک روانپزشک کودک و نوجوان برود يا خير؟لطفا کمکم کنيد.سپاسگزارم.

6 پـاسـخ


بازدید : 192 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک اطفال و کودکان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه