مريم
30
90
خانــم

کوچک کردن سينه؟

با سلام و خسته نباشي خدمت شما ،آقاي دکتر ،ميخوام عمل کوچک کردن سينه رو انجام بدم ،چون واقعا اذيتم و به خاطر سينه هام ،فرم شونه ها و کتفمم تغيير کرده ،ولي از هر کي ميپرسم ميگن بعد از عمل درداي خيلي شديدي داره ،ميخواستم بدونم که اين عمل چند ساعت طول ميکشه؟چه عوارضي داره بعد از عمل ؟بعد از عمل چقد طول ميکشه که کاملا خوب بشم ؟چون بچه کوچيک دارم ،ميترسم واسم مشکل پيش بياد ،خواهش ميکنم راهنماييم کنيد ،ممنون ميشم 

3 پـاسـخ


بازدید : 682 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراحي پلاستيک تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه