هستي
28
50
خانــم

علائم ورم و درد پستان و دست با لکه بینی غیرمعمول؟

با سلام .وقت بخير.دختر 28 ساله هستم.تقريبا سه سال پيش سونو پستان دادم .گفتن که فيبروکيستيک دارم.الان تقريبا ي ساله سينه هام به شدت ورم دارن.سينه سمت چپم از ورم شديد حالت افتادگي داره.چندوقتي ميشه دست چپم بي نهايت درد و کوفتگي دارم.بعد رو دستم نقطه هاي قرمز يهو ميزنه.اين ماه پريود شدم ‌بعد تمام شدن پريودي الان بعد 7روز مجدد لکه بيني دارم.بدن درد شديد دارم.شبا تا صب از استخوان درد بي خوابم.طرف چپ سرم هم خيلي درد مبهمي داره .ممنون ميشم راهنماييم کنيد.
سابقه بیماری:
ندارم
داروهای مصرفی:
هیچ دارویی

1 پـاسـخ


بازدید : 18 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

علائم ورم و درد پستان و دست با لکه بینی غیرمعمول

با سلام. شرایطی که شرح دادید، به خصوص ورم، درد، و لکه‌بینی غیرمعمول، نیاز به بررسی دقیق پزشکی دارد. فیبروکیستیک بودن پستان می‌تواند باعث درد و تغییراتی شود، اما علائم اخیر شما مانند افتادگی سینه، درد شدید دست، بثورات پوستی، و لکه‌بینی پس از اتمام قاعدگی، همچنین درد استخوان و سردرد، ممکن است نشان‌دهنده دلایل دیگری باشند که نیازمند ارزیابی فوری هستند. با توجه به شدت علائم و طولانی شدن آن‌ها، توصیه می‌شود در اسرع وقت به پزشک متخصص مراجعه کرده و شرح کامل علائم خود را ارائه دهید. انجام معاینات فیزیکی، سونوگرافی مجدد پستان، و احتمالا آزمایشات خون برای بررسی هورمونی و التهابی می‌تواند به تشخیص دقیق و درمان مناسب کمک کند. برای دریافت راهنمایی و مشاوره تخصصی پزشکی، می‌توانید با پزشکان متخصص در دکتریاب ارتباط برقرار کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک غدد، رشد و متابوليسم تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه