۸
آقــا

وابستگی کودک به گوشی و ترس و پرخاشگری؟

پسرم به گوشي وابسته ست و عصباني ميشه زود و کتک ميزنه و ترسي همراهه هميشه باهاش
بخاطر گوشي به انجام تکاليف بي محلي ميکنه
خانم دکتر ميتونيد روش کار کنيد
8 سالشه پسم

1 پـاسـخ


بازدید : 46 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روان درماني و روانشناس شخصيت تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه