طاهررضامند
41
95
آقــا

سلام سوال من درباره اعصابمه كه مدتيه ريخته بهم وبا كوچكترين حرفي دعوا ميكنم وبعدش تمام بدنم به لرزه ميوفته؟

سلام دكتر اول از همه يه وقت ميخوام كه حضوري خدمت برسم بابت مشكل
من مدتيه كه دنبال خودكشيم نميدونم چرا ولي دوست ندارم زنده بمونم
اعصاب درستي ندارم كارم رانندگي با كوچكترين حرفي دعوا ميكنم وبعدش بدتم تا دقايقي ميلرزه وتعادل ندارم ادمي بودم كه خيلي شوخ بود اما الان نيستم با خانمم مشكل داشتم ودارم كم محلياي خانمم بدترم كرده تو اين چند ماه اخير دستهام پشت فرمون لرزش پيدا كرده
يه چيزاي ديگه هست كه نميشه اينجا گفت

1 پـاسـخ


بازدید : 178 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (اعصاب و روان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه