آقــا

عدم پاسخ به موقع از مطب و بی مسئولیتی منشی؟

با سلام
جناب آقاي دکتر بنده در اولين حضور حدود يک ميليون تومان پرداخت کردم و با دستگاه از بنده آزمايش به عمل اومد و ازمايش خوني هم نوشته شد. قرار شد منشي پودر لاغري رو تامين کنند و بعد آزمايش خدمت برسم . حدود يک هفته هست که آزمايش بنده آماده شده ولي تلفن دفترتون هيچ کسي در هيچ تايمي جوابگو نيست. راه بنده دوره و نميتونم حضوري نوبت بگيرم. و سوالي که دارم اينه چرا يک ميليون رو در اول کار اخذ کردند منشي؟؟؟ لطفا پيگير باشين. ممنونم

1 پـاسـخ


بازدید : 83 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک تغذيه و رژيم درماني تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه