ساناز احمدی
خانــم

نداشتن کنترل در ادرار؟

سلام وقتتون بخير
مادر بزرگ من يه مدته نمي تونه ادرارشو نگه داره مي خواستم بدونم با جراحي خوب ميشه؟و اينکه مادر بزرگم 70سالشه و مشکلات قلبيو فشار خون و قند... داره در توانش هست عمل کنه؟يا روش هاي ديگه اي نيست؟
ممنون ميشم جواب سوالمو بديد🙏🌸

1 پـاسـخ


بازدید : 142 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک انکولوژي زنان (سرطان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه