خانــم

چک آپ سونوگرافي کنترل ؟

سلام

درمان آندومتريوزيس خفيف و دو کيست هاي ساده کوچک اغلب اوقات با قرص ال دي هست؟
يا با دارو درمان قطعي نداره؟
هر چند ماه يک بار معمولا بايد سونوگرافي کنترل انجام داده بشه؟
درسته که علت اصلي اين بيماري استرس هست؟

ممنون ميشم اگر لطفاً راهنمايي بفرماييد.

1 پـاسـخ


بازدید : 108 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک انکولوژي زنان (سرطان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه