۴۲
۱۰۵
آقــا

رابطه عاطفی؟

باسلام وخسته نباشيد
من حدودا دوماهي ميشه با دختر خانمي 27سالهآشنا شدم واز همه لحاظ ارتباط عاطفي بسيار عالي بينمون برقراره وواقعا تواين مدت کم بسيار بسيار بهشون علاقمند شدم واين حس متقابلا هم کاملا قابل مشاهده ست ولي يک موضوع شک منو داره اذيت ميکنه چون مطلع بودم که ايشون تو سن 18سالگي يک ازدواج ناموفق داشتن وچند ماه به طول نکشيده وهمون جا تموم شده ومن باقبول اين موضوع باهاشون وارد رابطه احساسي بودم ولي نميدونم چرا چيزي از درون منو وادار به سوالاتي ميکنه که واقعااااااااا اذيت کنندس که نميخوام در موردش فکر کنم واون اينکه آيا قبل من (که خودشون ميگن هيچ ارتباط عاطفي منجر به ارتباط جنسي )بشه نداشتن ولي اين موضوع منو وسواسي کرده واين تا جايي که تاثير مستقيم روي رفتارم داشته ولي هيچ حس بدي بهشون ندارم وازدوست داشتنم هم کم نشده وتواين مدت کم ارتباط عاطفي عميقي بينمون شکل گرفته حالا بااين توضيحات ممنون ميشم راهنماييم کنيد

4 پـاسـخ


بازدید : 83 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روان درماني و روانشناس تربيتي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه