9 آبان 1405 - 14:52
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
غش کردن ناگهانی (سنکوپ) که ۳ دقیقه طول کشیده علامت مهمی است و نیاز به بررسی دقیق قلب و مغز دارد. کمخونی مینور بهتنهایی معمولاً باعث چنین غش طولانیمدتی نمیشود. داروی بریو اکتین (که احتمالاً منظور پریتون یا داروی مشابهی برای پیشگیری از حملات است) ممکن است عارضه خوابآلودگی و گیجی ایجاد کند. با این حال، هرگز مصرف دارو را خودسرانه قطع نکنید. لازم است بررسیهای تکمیلی مانند نوار قلب، اکوکاردیوگرافی و احتمالاً هولتر فشار یا نوار مغز زیر نظر متخصص انجام شود تا علت اصلی سنکوپ مشخص شود. برای بررسی دقیقتر علت غش کردن و تنظیم یا تغییر داروهای مصرفی، پیشنهاد میشود حتماً با یک پزشک متخصص قلب و عروق یا مغز و اعصاب مشورت کنید. برای دریافت نوبت و مشاوره تخصصی از پزشکان دکتریاب اقدام کنید.
همین حالا با پزشکان متخصص مغز و اعصاب (نورولوژي) به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیپسر من رو دکتر بیش فعال و دارای کمبود توجه تشخیص داد و ریسپیریدون 1میلی (یک عدد) ...
یکی دوروزه ک یهو بی دلیل دچار سرگیجه میشم و ی طرف بدنم بی حس میشه اما چند ثانیه ...
سلام و احترام وقت به خیر. دختر من سه سالش هست مدت طولانی میشه که متوجه پرش های ر ...
سلام من برادرم 13سالشه ی مرتبه گفت آخ گردنم بعد گردنش از ظهر تا الان ک ساعت دو ش ...
فرزندم دیشب بصورت ناگهانی حلش بد شد بدین شرح که طبق گفته فرزندم دردی از سمت چپ گ ...