سلام وقت شما بخير من 18 ساله هستم و ديسک کمر دارم من حدود 4 سال مريضي معده و روده داشتم و خيلي سر توالت مينشستم حدود 2 الي 3 ساعت ، بعد از اين همه سال حالا که خوب شدم درد زياد کمر دارم و همچنين زانو درد زياد آيا زياد نشستن در توالت فرنگي باعث شده ديسک کمر بگيرم ؟ چون که هر موقع که زياد مي نشستم و بعد که بلند ميشدم درد زيادي هم کمرم هم زانو هايم داشت.