علي اصغر
18
55
آقــا

آيا زياد نشستن در توالت باعث ديسک کمر ميشود؟

سلام وقت شما بخير من 18 ساله هستم و ديسک کمر دارم من حدود 4 سال مريضي معده و روده داشتم و خيلي سر توالت مينشستم حدود 2 الي 3 ساعت ، بعد از اين همه سال حالا که خوب شدم درد زياد کمر دارم و همچنين زانو درد زياد آيا زياد نشستن در توالت فرنگي باعث شده ديسک کمر بگيرم ؟ چون که هر موقع که زياد مي نشستم و بعد که بلند ميشدم درد زيادي هم کمرم هم زانو هايم داشت.



بازدید : 9 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک ارتوپد - جراح استخوان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه