۲نیم
۱۲
آقــا

تزریق پرولاپس رکتوم؟

سلام اقاي دکتر خداقوت و تشکربابت زحماتتون، ما 6 روزپيش پسرم ک دونيم سالش بوداورديم تزريق پرولاپس انجام دادين،خداروشکرازون روز ديگه بيرون نزد،سوالم اينه که ديگه باهمين تزريق خوب ميشه کامل، ياحواسمون باشه بازممکنه پيش بياد؟ بعدبايدعمل بشه ياتزريق؟

1 پـاسـخ


بازدید : 46 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراح کودکان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه