سلام وقتتون بخير. يکي از بستگان نزديک من خانمي 66 ساله هستن که به تازگي علايم توهم و خيال پردازي و همينطور حرف زدن با خودشون و خنديدن رو دارن. قبلاً جسته گريخته علايم دشمن پنداري يا اينکه فکر کنن کسي تحت نظر داره ايشون رو و يا مزاحمشون ميشه رو داشتن ولي زياد نبود. ايشون تنها زندگي ميکنند و مجرد هستند. تازگي زنگ ميزنه اينور اونور و ادعاهاي عجيبي ميکنه و ميگه شنيدم اين اطلاعات رو، ولي واقعيت ندارن😭 لطفا بگيد چکار بايد بکنيم؟ فکر نکنم به راحتي براي تشخيص مراجعه کنن، راهکار چيه؟ دارويي هست که بشه مصرف کنن و علايم کمتر بشه و راحتتر بريم براي تشخيص و درمان؟ ممنون