سمیره قاسمی
30
68
خانــم

قبلا پولیپ رحمی داشتم الان مشکلم دیرقاعده شدنمه؟

باسلام خانم دکترببخشيدمن قبلا شماعملم کرديدپنج ماخ قبل معاينه ام کرديدوازمايش پاپ روهم گرفتيدهمه سالم بودفقط گفتي شش ماه يکباربيادبراي چکاپ الان مشکل من ديروزودقاعده شدنمه مثلا اين ماه قاعده نشدم ماههاي قبل يک روز عقب يه روزجلومرتب ومنظم نيست ببينم احتياج بيام پيشتاز ببخشيدباتشکر

1 پـاسـخ


بازدید : 356 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک انکولوژي زنان (سرطان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه