۸
۲۲
آقــا

عدم تمرکز و توجه پسرم؟

سلام من يک پسر 8ساله دارم که در مدرسه موقع نوشتن ديکته کلمات را جا ميندازه حفظ کردن هم برايش دشوار است پيش دکتر روانپزشک رفتم وايشون بدون هيچ سوالي وازمايشي گفت پسرم در طيف اوتيسم است دارو قرص رسپيدون دادندايا لازم هست به روان پزشک ديگري مراجعه کنم
بازدید : 48 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (روانشناس) کودکان و نوجوانان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه