32
65
خانــم

افسردگی بعد از زایمان؟

سلام خانم دکتر. جسارتا يه سوال داشتم تورو خدا يه کمکي بکنيد به من. من خانمم 50 روز پيش زايمان کرد زايمان دومش بود خوب بود منتهذ بعد از 12روز حالش بد شد حالت افسردگي بهش دست داده. ميگه دوست ندارم برم جائي، دوست ندارم کسيو ببينم، حوصله ي هيچيو ندارم.

3 پـاسـخ


بازدید : 34 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانشناس و مشاور تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه