قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

۲۹
۱۰۳
خانــم

لاغری بعد از اضافه وزن به علت مصرف داروی کورتون؟

باسلام و خسته نباشی .خانم دکتر من بخاطر مریضی ک داشتم سه ماه داروی کروتن استفاده کردم و حدودا 14 کیلو اضافه کردم والان به هیچ طریقی وزن من نمیاد پایین .ورزش رژیم دارو اصلا ..دکترر میگه باید سم این دارو ازبدنت خارج بسه تابنونی لاغر کنی .ودکتر طب سنتی گفته که طب بدن شما بلغمی هستش بخاطر این موضوع ..من باید چکارکنم ..29 سالمه قدم 165 و وزنم 103

تصویر برای شما قابل نمایش نیست

2 پـاسـخ


  • سلام
    متاسفانه از عوارض داروهای کورتون افزایش بافت چربی و به تبع اون اضافه وزن و چاقی هستش
    ولی داشتن برنامه غذایی مناسب وزن و قد و متابولسیم بدن شما و هم چنین ورزش منظم علاوه بر کاهش وزن مانع از اضافه وزن شما میشه

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (1)(0)
  • متاسفانه اين مساله از عوارض کورتن است. خوشبختانه الان دارو را قطع کرده ايد و به راحتي زير نظر يک متخصص تغذيه ميتوانيد به وزن دلخواه ماندگار خود برسيد

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (1)(0)
بازدید : 514 مرتبه
پـرسـش جــدیــد
متخصص تغذيه در تهران

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه