هدی حسین پور
۳۴
۴۵
آقــا

طبع بدنم؟

سلام.من خيلي وقته حالت تهوع دارم و بدنم گر ميگيره و تمايل زيادي ب آب يخ دارم و زود عصباني ميشم و غذا با طبع گرم بخورم جوش ميزنم.معده م اکثر اوقات ورم داره و هميشه احساس سنگيني تو گلوم دارم و ميخوام بالا بيارم حتي اگه چيزي نخورده باشم.ميشه بگيد چچيکار کنم؟؟زندگيم بخاطر اين موضوع دچار تنش شده.لاغرم خيلي و بزور با سيپرو بايد اشتهامو تحريک کنم

1 پـاسـخ


  • سلام معده ات داغ کرده و بايد قبل از هر غذا اول آن را پاک کني با آب ولرم و گرم و شربت انار يا شربت اشتهاي باريک که داروخانه ها دارن و شربت جالينوس

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (0) (0)
بازدید : 124 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک طب سنتي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه