17
33
خانــم

واکنش به نیش زنبور و علائم پوستی؟

سلام‌ من دو روز پيش دستم رو زنبور نيش زد الان در محل گزيدگي پوست دستم سفت و سبز شده بعضي جاها قرمز شده کبود شده کل دستم باد کرده هم درد داره و هم خارش
اول تورم کمتر بود الان کل دستم گرفته
اين طبيعيه يا خير؟

سابقه بیماری:
خیر
داروهای مصرفی:
خیر
بازدید : 9 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

واکنش به نیش زنبور و علائم پوستی

گزیدگی زنبور می‌تواند باعث واکنش‌های التهابی موضعی شدید شود. قرمزی، تورم، درد و خارش علائم شایع هستند. اینکه تورم و سفتی پوست در محل گزیدگی افزایش یافته و رنگ آن تغییر کرده (سبز، قرمز، کبود) تا حدی قابل درک است، اما گسترش تورم به کل دست و درد و خارش شدید نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد. گاهی اوقات واکنش آلرژیک شدید یا عفونت ثانویه می‌تواند باعث این علائم شود. برای ارزیابی دقیق وضعیت و جلوگیری از عوارض احتمالی، بهتر است در اسرع وقت با پزشکان دکتریاب مشورت نمایید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک داخلي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه