17
38
آقــا

تنگی نفس ناشی ازاسترس ؟

سلام وقت بخير
من دختر17ساله اي هستم که ازسه شب قبل دجارتنگي نفس شدم چندباربه پزشک مراجعه کردم وباکلي نوارقلب وراديالوژي قفسه سينه گفتن نرمال وهيچ مشکلي نداري وبعضي اوقات اين حال بهم دست ميده نفسام به شمارش ميفتن دستام ميلرزه ضربان قلبم ميره بالاونفس کشيدن برام مشول ميشه دکتراگفتن ازاسترسه .الان چيکارکنم حالم خوب بشه چون مدرسه نميتونم برم وکنکوري ام وازدرسامم جاميمونم.
خواهش ميکنم جواب بديد

1 پـاسـخ


بازدید : 61 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (اعصاب و روان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه