با سلام و خسته باشيد جناب دکتر،بنده36 سال سن دارم و 2 سال اقدام به بارداري کردم که نا موفق بود، به تازگي با عکس رنگي رحم متوجه شدم که جفت لوله هاي رحمي بسته ميباشد که حتي با ماده حاجب هم باز نشد،دکتر زنان پيشنهاد مصرف مکرر آنتي بيوتيک دادن که اون هم شايد جواب ندهد،آيا طب سنتي براي اين مشکل درماني دارد؟