سن: 38 وزن: 66 جنسیت: خانم

لکه بینی در روز نهم پریود و مصرف آمپول hmg؟

دکتر برای رشد فولیکول‌هام آمپول hmg نوشته روز 9 پریود لکه بینی دارم میتونم آمپول رو بزنم یانه
سابقه بیماری:
استرس
داروهای مصرفی:
لتروزول استرادیول پراپرانول

10 آبان 1405 - 9:26

8 بازدید

پاسخ پزشکان

1 پاسخ
هوش مصنوعی دکتریاب

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب

لکه بینی در روز نهم پریود و مصرف آمپول hmg

مشاهده لکه‌بینی خفیف در روزهای منتهی به تخمک‌گذاری و حین مصرف داروهای تحریک تخمک‌گذاری مانند لتروزول و آمپول HMG تا حدی شایع است و معمولاً به دلیل تغییرات هورمونی رخ می‌دهد. با این حال، مصرف آمپول HMG باید تحت نظر پزشک معالج ادامه یابد و لکه‌بینی معمولاً مانع جدی برای تزریق آن محسوب نمی‌شود. با این وجود، برای اطمینان از عدم اختلال در روند درمان و بررسی دقیق‌تر وضعیت هورمونی، حتماً پیش از تزریق آمپول با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت نیاز سونوگرافی کنترل انجام شود. برای دریافت مشاوره تخصصی و بررسی دقیق‌تر شرایط خود می‌توانید از پزشکان متخصص زنان و زایمان در وب‌سایت دکتریاب نوبت بگیرید.

توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه ما، توجه به راهنمایی پزشکان است.

نیاز به مشاوره فوری دارید؟

همین حالا با پزشکان متخصص زنان و زايمان به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.

دریافت مشاوره تلفنی

سوالات مشابه