9 آبان 1405 - 19:40
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
با توجه به علائمی که ذکر کردید، شامل معده درد، اسهال و احساس سرما، ممکن است با یک عفونت گوارشی، واکنش به داروها یا مشکلات دیگر مرتبط با سیستم گوارشی مواجه باشید. با توجه به اینکه داروی کلونازپام مصرف میکنید، این احتمال وجود دارد که علائم گوارشی ناشی از مصرف این دارو باشد یا اینکه بیماری فعلی شما بر روی اثربخشی یا عوارض جانبی آن تأثیر گذاشته باشد. در چنین شرایطی، خوددرمانی و شروع مجدد داروها بدون مشورت پزشک توصیه نمیشود. بهتر است تا زمان دریافت نظر پزشک، مایعات فراوان (آب، دوغ، آبمیوه رقیق شده) مصرف کنید تا از کمآبی بدن جلوگیری شود. همچنین، از مصرف غذاهای سنگین، چرب، پر ادویه و شیرین پرهیز کرده و رژیم غذایی سبک و کمچرب مانند سوپ، نان تست و برنج ساده را در پیش بگیرید. برای دریافت مشاوره تخصصی و تشخیص دقیق علت علائم خود و راهنمایی در مورد شروع مجدد یا تنظیم دوز داروها، با پزشکان دکتریاب در تماس باشید.
همین حالا با پزشکان متخصص مغز و اعصاب (نورولوژي) به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیسلام من روزی 2عدد قرص کلونازپام2مصرف میکنم روش ترک یا جایگزین بدون وابستگی هست؟ ...
من از بچگی گاهی احساس گیجی کاذب در سرم میکردم که به خاطرش دکترم رفتم اما مشکلی ن ...
سلام پس سریم درد میکنه بینیم گیپه تغریبا گردنم درد میکنه چشممو حرکت میدم ته چشام ...
سلام سر مادر من درد میکنه دکترای زیادی رفته ولی هر کدوم داروی میدن خوب نمیشه درد ...
دو ساعت میشه دوتا قرص کلونازپام 1میلی گرم خوردم گیجی بی تعادلی و تنفس کم دارم ...