شزي
۳۰
۶۳
آقــا

سرويست مزمن و حاد؟

سلام من در دوماه اخير دوبار تست پاپ ايمير دادم هرو سروبست مزمن بودن ولي پاپ اسمير جديد دادم‌يرويست حاد و مزمن دارم ،التهابم بيشتر سده پزشکي تحت درمانش هستم طي اين مدت فقط گفتن ي لاکتوفاژ هفته ايي دوشب مصرف کن ولي داره بدتر ميشه ،پارسال هم اين سرويست بود ولي به سدت الان نبود پزشک اون قسمت التهابو جراحي کرد ولي دوباره اون التهابه برگشته ولي بدتر ،چکار کنم که درمان بشه و جلوشو بگيرم؟؟ دوسال پيش دوبار سابقه تبخال داشتم ولي ديگه نزدم

1 پـاسـخ


بازدید : 67 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک انکولوژي زنان (سرطان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه