Only God
۲۳
۵۰
خانــم

درد سینه؟

سلام خسته نباشيد،علت تو رفتگي نوک يکي از سينه چي هستش؟ترشحات سفيد هم بعضي وقتا ببخشيد با بوي ناخوشايند هستش،

1 پـاسـخ


بازدید : 165 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

سوالات مشابه