سلام خسته نباشين من خانومي 24ساله هستم که از سن17سالگي دچار معده درد شدم بخاطر استرس و خود خوري واي الان مدت 2ساله فقط ريفلاکس دارم و سر دل و پشت کمرم درد ميکنه و حس ميکنم غذا تو گلومه دکتر برام آندوسکوپي نوشت و بعد از انجام مشخص شد معدم کاملا سالمه و فقط ريفلاکس دارم .داروهاي مختلفي مصرف کردم مثل شربت آ اس آ .فاموتدين .امپرازول اما خوب نشدم . ريفلاکس شديد دارم طوري که کل روز دچارش شدم و باعث بوي بد دهانم شده