22 مهر 1405 - 0:29
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
درد در ناحیه تزریق واکسن در سرشانه، به خصوص اگر پس از فعالیت بدنی مانند تمرین در باشگاه تشدید شود، معمولاً نشاندهنده التهاب موضعی یا آسیب به بافتهای نرم اطراف محل تزریق است. این التهاب میتواند در محل تزریق (واکسیناسیون) یا در عضلات و تاندونهای سرشانه به دلیل فعالیت ورزشی ایجاد شود. موارد خطرناکی مانند سکته قلبی معمولاً با علائم دیگری همراه هستند که در توضیحات شما ذکر نشده است. احتمالات دیگر شامل کشیدگی عضلانی، التهاب تاندون (تاندونیت) یا مشکلات مفصلی در ناحیه سرشانه است. با توجه به شرح حال شما، به نظر میرسد علت درد بیشتر به عوامل عضلانی-اسکلتی مربوط باشد تا مشکلات قلبی. برای دریافت تشخیص دقیق و راهنمایی درمانی، توصیه میشود با پزشکان متخصص در دکتریاب مشورت نمایید.
همین حالا با پزشکان متخصص ارتوپد - جراح استخوان به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیسلام دردچپ گردن منتشربه پایین،به کتف چپ،قفسه ی سینه ،دنده های چپ متناوب ولی ادا ...
سلام و خسته نباشید به همه ی پزشکان سرزمینم من همیشه کمردرد دارم و وقتی خم میشم ...
سلام وقتتون بخیر من پسرم 17 سالمه پکتوس کاریناتوم دارم میخواستم برم باشگاه میخ ...
در هین ورزش کردم در باشگاه وقتی پرسه سینه انجام میدادم به دلیل سنگینی وزنه سرشان ...
سلام،خسته نباشید،جوابmri هست میشه لطف کنین بگین مشکل سرشانه چیه؟ ...