دکتر یاسمن صراف زاده متخصص زنان و زايمان و نازايي
سلام عزيزماز عوارض مصرف اتيسترون لکه بيني تا حد خونريزي هم هست.که قاعدتا بعد از اتمام قرص بايد تموم شه،دوماه فرصت بديد تا ببينيم باز هم تکرار ميشه،يا نه
برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان و نازايي تماس بگیرید.
شروع مشاوره تلفنی