۴۳
۸۸
آقــا

آب ریزش دائمی ؟

سلام و عرض ادب
چندين سال آبريزش بيني دارم
دارو مرتب گرفتم
2 هفته کمي کاهش داره ولي مجددا شروع مي‌شود
عطسه هم دارم
بعضي از مواقع دستمال جلو بيني کافي نيست

1 پـاسـخ


بازدید : 88 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک آلرژي، آسم و ايمونولوژي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه