مهدی
۲۷
۹۲
آقــا

آبریزش دائمی بینی و عطسه؟

سلام.
آقاي دکتر ممنون ميشم راهنمايي کنيد منو.
به مدت 3 سال هست آبريزش بيني دائمي با عطسه رو دارم.
بيشتر تو فصل بهار و تابستان.
شب بينيم کيپ مي‌شود و فقط از دهان نفس ميکشم صبح هم که از خواب بيدار ميشم چندتا عطسه و بعد آبريزش بيني دارم گهگاهي تا شب ادامه داره واقعا خيلي سخته برام.
ممنون ميشم راهنمايي کنيد
بازدید : 92 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک آلرژي، آسم و ايمونولوژي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه