۳۱
۷۸
آقــا

بی احترامی به بیمار؟

من يه شب نوبت گرفتم .منشي خانم دکتريه شب قبل باهام تماس گرفتن که راس ساعت اونجا باشم .من سر ساعت نوبت اونجا بودم اما بعد از دريافت پول ويزيت که فقط به فکر منفعت خودشون هستن .دو ساعت تو نوبت بودم اخرشم منشي ايشون فقطبه فکر اشناهاي خودشون بودن .منم اعصابم خيلي بهم ريخت دو ساعت تو نوبت بودم .دکتر زهرا سپهري عطار 9 خيلي بيشتر از ايشون به فکر بيمارهاشون هستن و ارزش قاعلن .
بازدید : 11 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (اعصاب و روان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه