۳۷
۷۴
خانــم

اندازه و ابعاد طبیعی رحم ؟

سلام وقت بخير ، من از وقتي يادم مياد pcoهستم و يه پسر 15 ساله دارم که بعد از يک سال درمان باردار شدم.ارديبهشت 1401 براي بار دوم بدون دارو باردار شدم که تو 7هفتگي سقط شد و امروز بعد 7 ماه از گذشت سقط مراجعه کردم سونو روز 13 پريودي انجام دادم سايز فوليکول ها 4 و 5/5 بود و ابعاد رحم 38*98/5 در صورتي که هميشه تو جواب سونو ابعاد رحم ميزد داراي سايز و ابعاد طبيعي آيا اين عدد خيلي زياد ؟

1 پـاسـخ


بازدید : 117 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک نازايي و IVF ,جراح و متخصص زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه