زینب کاری
۳۰
۵۴
خانــم

عصبانیت شدید واسترس؟

سلام آقاي دکتروقت بخيرمن خيلي زودعصبي ميشم که بعداززايمانم شديدهم شده که باعث شده بچه بزرگم که سه ساله هست بزنم همش توذهنم باهمه جنگ ميکنم طوري که درواقعيت احساس نفرت ميکنم ازاونها درصورتي که اونابامن مشکلي ندارن بعضي موقعهاميشنم ناخودآگاه گريه ميکنم ولرزش دست دارم سه ماهه به يه روانپزشکي مراجعه کردم که قرص‌هايي بهم دادن که ميخورم يکم کنترل ميشه ولي اگه يه روزنخورم بازم عصبي وفکروخيال ميادسرم تازگييا بي حسي پاهم پيداکردم خواهش ميکنم اگه ميتونين کمکم کنين دريغ نفرماييد
بازدید : 39 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک اعصاب و روان بزرگسالان و فوق تخصص روانپزشکي کودک و نوجوان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه