18 تیر 1405 - 19:7
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
مصرف بیش از حد و خودسرانه دارو، به خصوص داروهایی مانند لیتیوم، بسیار خطرناک است و میتواند منجر به مسمومیت شدید دارویی شود. لیتیوم دارویی است که برای درمان اختلالات خلقی مانند اختلال دوقطبی استفاده میشود و دوز مصرفی آن باید دقیقاً توسط پزشک تعیین و کنترل شود. مصرف ناگهانی و دوز بالای لیتیوم میتواند عوارض جدی و تهدید کننده حیات ایجاد کند، از جمله مشکلات شدید قلبی، کلیوی، عصبی (مانند تشنج، کما) و اختلالات الکترولیتی. در چنین شرایطی، اولویت اصلی، جستجوی فوری کمک پزشکی اورژانسی است. مراجعه به نزدیکترین مرکز درمانی یا تماس با اورژانس (شماره ۱۱۵ در ایران) ضروری است. برای دریافت مشاوره تخصصی و دقیق در مورد عوارض داروها و راهنماییهای لازم، با پزشکان دکتریاب تماس بگیرید.
همین حالا با پزشکان متخصص مغز و اعصاب (نورولوژي) به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیقرص لیتیوم میخورم حلقم خشک میشه بخاطر قرص هست؟ ...
من نزدیک ده ساله آلپرازولام خوردم برام یه مشکلی ایجاد کرده درد معده و کلیه گرفتم ...
پسر من رو دکتر بیش فعال و دارای کمبود توجه تشخیص داد و ریسپیریدون 1میلی (یک عدد) ...
دو ساعت میشه دوتا قرص کلونازپام 1میلی گرم خوردم گیجی بی تعادلی و تنفس کم دارم ...
برادرم معتادبوده شب انقدرداروی روانکردان خورده صبح دیدیم نفس زورمیکشد اورزانس ام ...