بتول
37
70
خانــم

مشکل رحمی ؟

با عرض سلام خدمت خانم دکتر عزيز اينجانب 37 سال سن دارم مشکلم سقط مکرر به خاطر دو شاخ بود رحم دو بار عمل شدم چهار بار باردار شدم و يبار آي وي اف ناموفق دکتر بهم گفته ميوم آدنوماتوز 26 ميلي در خلف رحم داري علت سقطام بخاطر همينه خانم دکتر اين فيبروم خطرناکه؟؟ ميشه جراحي کنم فيبروم در بيارن برام مشکلي پيش نمياد بچه ندارم
بازدید : 168 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه