دکتر نفیسه برادران

آدرس و تلفن دکتر نفیسه برادران متخصص زنان و زایمان اهواز

شماره نظام : 138216

آدرس و تلفن دکتر نفیسه برادران

061-35716567
اهواز

پادادشهر - بلوار جوادالائمه - جنب مسجد جوادالائمه - مجتمع پزشکی پاداد - طبقه دوم - طبقه بالای داروخانه دکتر رسولی

ساعات حضور در مطب: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17 تا 21

نمایش آدرس بر روی نقشه
مسیریابی مسیریابی با گوگل مسیریابی مسیریابی با Waze

نوبت‌دهی آنلاین دکتر نفیسه برادران

متاسفانه در حال حاضر امکان دریافت نوبت آنلاین از دکتر نفیسه برادران وجود ندارد. این امکان ممکن است به‌زودی فعال شود.

دریافت نوبت حضوری

مشاوره تلفنی با دکتر نفیسه برادران

در حال حاضر امکان مشاوره تلفنی با دکتر نفیسه برادران وجود ندارد.

دریافت مشاوره تلفنی
پزشکان پیشنهادی

درباره‌ی دکتر نفیسه برادران

خانم دکتر نفیسه برادران از پزشکان متخصص زنان و زایمان در شهر اهواز هستند که آدرس مطب دکتر نفیسه برادران در پادادشهر واقع شده است. جهت دریافت نوبت آنلاین می‌توانید از دکتریاب استفاده کنید و یا جهت تماس با مطب دکتر نفیسه برادران از شماره(های) 061-35716567 استفاده بفرمایید. سعی شده بیوگرافی مختصری از جمله مشخصات و آدرس اینستاگرام دکتر نفیسه برادران، آدرس وب سایت و ساعات کاری ایشان را در اختیار شما قرار دهیم.

دکتر نفیسه برادران همچنین خدماتی ازجمله افتادگی رحم، هیسترکتومی (عمل برداشتن رحم)، هیستروسکوپی، بستن لوله های زنانه (توبکتومی)، تنبلی تخمدان (پلی کیستیک)، فیبروم رحم و ... را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند.

درصورتیکه دکتر نفیسه برادران نوبت دهی آنلاین را فعال کرده باشند شما می توانید به صورت اینترنتی از ایشان نوبت دریافت کنید و همچنین در صورت فعال بودن مشاوره تلفنی به راحتی در منزل و از طریق تلفن می‌توانید با دکتر نفیسه برادران صحبت کنید و مشاوره پزشکی دریافت کنید.

شما همچنین می‌توانید در دکتریاب نظرات در مورد دکتر نفیسه برادران را مشاهده و مطالعه کنید و همچنین با سایر پزشکان متخصص رشته زنان و زایمان اهواز آشنا شوید.

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

  • در صورت مطلع بودن از آدرس و شماره جدید آن را در کادر زیر وارد نمایید و در غیر این صورت تنها ارسال را بفشارید.
  • لطفا از ارسال اطلاعات کذب جدا خودداری کنید
  • old_captcha
  • ارسال

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

نظرات و تجربیات در مورد دکتر نفیسه برادران

نظرات در مورد دکتر نفیسه برادران
59دیدگاه
پیام های جدید پیام های قدیمی
  1. 03xxx28
    24 ارديبهشت 1405 - 6:49

    علت مراجعه: باردار

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام خانم دکترنفیسه برادران خیلی دکترخوبی وباتجربه هستن

  2. 36xxx85
    11 ارديبهشت 1405 - 21:11

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار باشخصیت

  3. 16xxx15 ✓ نوبت دهی آنلاین
    25 آذر 1404 - 7:38

    علت مراجعه: بارداری و مراقبت

    پیشنهاد می‌کنم

    بنظرم که رفتار پزشک خوب خودش به تنهایی باعث آرامش حال خوب بیمار است

    • زمان انتظار طولانی
  4. 30xxx97 ✓ نوبت دهی آنلاین
    10 آذر 1404 - 10:41

    علت مراجعه: کلیه درد و سوزش ادرار

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی راضی بودم

  5. 16xxx13
    14 آبان 1404 - 21:33

    علت مراجعه: عفونت داشتم وبا تشخیص خانم دکتر برطرف شد

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بود

  6. 39xxx30 ✓ نوبت دهی آنلاین
    13 آبان 1404 - 21:34

    پیشنهاد می‌کنم

    پیششون ادم احساس راحتی میکنه و اینکه یک نفر وارد اتاق پزشک میشه نه مث بقیه دکترای زنان و جون هستن و خوش اخلاق

  7. 38xxx16
    7 آبان 1404 - 10:1

    علت مراجعه: برای بارداری تحت نظر دکترم

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتری باحوصله و کاربلد

  8. 16xxx32 ✓ نوبت دهی آنلاین
    24 مهر 1404 - 14:29

    پیشنهاد می‌کنم

    درجه ۱ هست ، این دکتر

  9. 01xxx96 ✓ نوبت دهی آنلاین
    15 مهر 1404 - 22:37

    علت مراجعه: پریودی

    پیشنهاد می‌کنم

    من ک برای اولین بار ک گرفتم احساس راحتی داشتم

  10. 30xxx63
    12 مهر 1404 - 9:1

    علت مراجعه: برای بارداری زیر نظرشون بودم .سزارین شدم و عملشون عالی بود

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر جوان و با حوصله هستن. بسیار خوش برخورد و با دانش

  11. 16xxx23 ✓ نوبت دهی آنلاین
    26 مرداد 1404 - 22:9

    علت مراجعه: خونريزي بعد از سقط جنين

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام عالی بود بسیار خوش برخورد و خوش رفتار با حوصله و ملاحظه کار ممنون از دکتر عزیز

  12. 16xxx24 ✓ نوبت دهی آنلاین
    22 مرداد 1404 - 21:52

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

  13. 16xxx77
    2 مرداد 1404 - 23:26

    علت مراجعه: مراقبتهاي بارداري

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بودن

  14. 35xxx48 ✓ نوبت دهی آنلاین
    21 تير 1404 - 23:44

    علت مراجعه: بارداري

    پیشنهاد می‌کنم

    عالییییییی واقعا

  15. 16xxx97
    18 تير 1404 - 14:27

    علت مراجعه: کيست سينه و چکاپ

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتری مهربان صبور وباحوصله زیاد به صحبتهای بیمارگوش میده و خیلی خوب هم توضیح میده و تشخیص شون عالی هست

  16. 16xxx10 ✓ نوبت دهی آنلاین
    5 خرداد 1404 - 11:53

    پیشنهاد می‌کنم

    ایشالا نتیجه میگیریم ،در حال درمان هستم.

  17. 38xxx42 ✓ نوبت دهی آنلاین
    30 ارديبهشت 1404 - 22:7

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  18. 30xxx28 ✓ نوبت دهی آنلاین
    24 ارديبهشت 1404 - 11:41

    پیشنهاد می‌کنم

    بنظرم دکتر خیلی خوش اخلاق بودن و اینکه خیلی خوب تو ضیح و مشاوره دادن

  19. 37xxx79 ✓ نوبت دهی آنلاین
    14 ارديبهشت 1404 - 22:26

    علت مراجعه: مشکل هورموني داشتم

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی خیلی باحوصله و متخصص

  20. 16xxx76
    14 اسفند 1403 - 16:36

    علت مراجعه: باردار هستم

    پیشنهاد می‌کنم

    عالین

    • عدم قرارداد با بیمه
  21. 90xxx72
    30 دي 1403 - 13:27

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بود پیشنهاد میکنم

    • زمان انتظار طولانی
  22. 05xxx92
    13 دي 1403 - 18:11

    علت مراجعه: توي بارداري زير نظر دکتر هستم

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی دکتر خوب و عالی پیشنهاد میکنم

  23. 39xxx76
    11 دي 1403 - 12:34

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر بسیار خوب و مهربون

  24. 38xxx29 ✓ نوبت دهی آنلاین
    3 دي 1403 - 22:33

    علت مراجعه: يائسگي زودرس وکيست سينه

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی صبور مهربون دلسوز ودقیق

    • عدم قرارداد با بیمه
  25. 16xxx01 ✓ نوبت دهی آنلاین
    28 آبان 1403 - 17:55

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی و باشخصیت

  26. 39xxx42 ✓ نوبت دهی آنلاین
    1 آبان 1403 - 21:36

    علت مراجعه: چکاب و مشاوره قبل بارداري

    پیشنهاد می‌کنم

    از برخورد اول خوشم اومد، و خودشون به نسبت تجربه و تبحر راهکار دادن که..

  27. 35xxx82 ✓ نوبت دهی آنلاین
    17 مهر 1403 - 21:53

    علت مراجعه: براي چکاب

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی راضی بودم خانم دکترخیلی باحوصله وخوش اخلاق بودن

  28. 01xxx20
    14 مهر 1403 - 5:11

    علت مراجعه: نازايي 3 ماه بود باردار نمي‌شدم به دکتر مراجعه کردم

    پیشنهاد نمی‌کنم

  29. 37xxx52 ✓ نوبت دهی آنلاین
    7 مهر 1403 - 18:43

    پیشنهاد می‌کنم

    همه چیز عالی بود

  30. 37xxx69 ✓ نوبت دهی آنلاین
    25 شهريور 1403 - 22:52

    علت مراجعه: نامنظمي پريودي

    پیشنهاد می‌کنم

    خانم دکتر بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند

  31. xxx
    18 شهريور 1403 - 17:40

    علت مراجعه: براي درمان نازايي که 3دوره دارواستفاده کردم والان باردارهستم

    پیشنهاد می‌کنم

    بهترین دکتر

  32. 22xxx45 ✓ نوبت دهی آنلاین
    15 شهريور 1403 - 11:53

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بودن

    • عدم قرارداد با بیمه
  33. 37xxx31 ✓ نوبت دهی آنلاین
    14 شهريور 1403 - 10:27

    علت مراجعه: تنبلي تخمدان

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر بسیار دقیق بودن

    • زمان انتظار طولانی
  34. 92xxx53
    3 شهريور 1403 - 17:18

    پیشنهاد می‌کنم

    بارداری

  35. 35xxx71 ✓ نوبت دهی آنلاین
    31 تير 1403 - 12:32

    علت مراجعه: چکاپ

    پیشنهاد می‌کنم

    جلسه ی اولی هست که پیششون رفتم ولی خیلی پرحوصله و با اخلاق برخورد کردن

    • عدم قرارداد با بیمه
  36. 16xxx61 ✓ نوبت دهی آنلاین
    30 تير 1403 - 22:37

    علت مراجعه: تغييرات هورموني

    پیشنهاد می‌کنم

    من پیشنهاد میکنم حتما نیاز به دکتر زنان داشتید به خانم دکتر مراجعه کنید راضی هستم

  37. 39xxx16 ✓ نوبت دهی آنلاین
    18 تير 1403 - 22:31

    علت مراجعه: عفونت رحم

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  38. 16xxx86 ✓ نوبت دهی آنلاین
    17 تير 1403 - 10:58

    علت مراجعه: بارداري

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر خوب و با تجربه ای هستند و رفتار آرامی با بیمار دارند

  39. 38xxx74 ✓ نوبت دهی آنلاین
    13 تير 1403 - 22:32

    علت مراجعه: درحال درمان

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام دکتر خیلی خوش برخورد واقعا و مهربان

  40. 16xxx29 ✓ نوبت دهی آنلاین
    12 تير 1403 - 1:12

    علت مراجعه: زايمان

    پیشنهاد می‌کنم

    سلامتی خانم دکتر

  41. 33xxx82 ✓ نوبت دهی آنلاین
    10 تير 1403 - 22:54

    علت مراجعه: براي بارداري با راول مراجعه ميکنم

    پیشنهاد می‌کنم

  42. 94xxx55
    9 تير 1403 - 20:15

    پیشنهاد می‌کنم

    عالیه و بسیار در کارش مهارت و ارامش داره

  43. 37xxx38
    23 فروردين 1403 - 17:28

    علت مراجعه : سقط کرده بودم نظر دکتر کورتاژ بود من میترسیدم

  44. 90xxx75
    28 بهمن 1402 - 10:25

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : باردارم
    دکتر خوب و صبوری هستن

  45. 01xxx85
    18 بهمن 1402 - 11:36

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : چکاپ کلی میرم
    دکتر مهربان باحوصله واینکه هر بیمار و تکنفره میبینه.من چندجا رفتم چندنفر بیمار همزمان تو اتاق دکتر ویزیت میشدن

  46. 15xxx07
    10 آذر 1402 - 13:20

    علت مراجعه : بارداری

  47. 16xxx75
    21 آبان 1402 - 14:56

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : فعلا در حال درمان هستم

  48. 33xxx47
    14 آبان 1402 - 17:45

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیاردکترعالی وخوش برخورد

  49. 30xxx98
    13 آبان 1402 - 22:47

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : نامرتب بودن قاعدگی
    بیماری داخلی بهم ریختن هورمون ها

  50. 38xxx47
    28 مهر 1402 - 8:39

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : آفت دهانه رحم
    سلام کارخانه دکتر عالیه بایک نسخه ایشان حالم خوب شد خیلی مهربان هستن باحوصله به مشکلاتم گوش دادن مشکلم حل شد با تشکر ازایشان

  51. 16xxx07 ✓ نوبت دهی آنلاین
    3 مهر 1402 - 14:5

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : بارداری
    عالی بود

  52. xxx ✓ نوبت دهی آنلاین
    16 شهريور 1402 - 3:33

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : پا رگی کیست تخمدان
    من اولین بار مراجعه کردم دارو بهم داد

  53. 15xxx36
    27 تير 1402 - 0:54

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : آی وی اف،فشار خون بالا،جفت سر راهی ،شروع انقباض های رحمی از هفته دوازدهم
    بهترین و عالم ترین،آخه هر چه تعریف کنم حق مطلب رو ادا نکردم واما برای تخریب ایشون حرف زیاد هست ایشون پزشک هردو فرزندم هستند واز متبحرترین پزشکان پرینتال در استان.ناگفته نماند که مادرم مسئول اتاق عمل هستند واز نزدیک شاهد .

  54. 16xxx85
    31 ارديبهشت 1402 - 5:16

    پیشنهاد می‌کنم

    از خدا برای شما موفقیت و سلامت خواستارم. واقعا وجود همچین پزشکایی لازمه. خدا خیرتان بده

  55. xxx
    24 اسفند 1401 - 9:54

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر خوب وبا اخلاقی بودن

  56. xxx
    17 بهمن 1401 - 19:22

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : برازایمان
    دکتر خوبیه مهربونه نوبت گرفتم برازایمان زیرنظرشون

  57. xxx
    2 بهمن 1401 - 17:7

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار دکتر خوش اخلاق،با سواد، محترم و خوش برخوردی هستن، وقت زیادی واسه مریضشون میذارن و به تمام سوالاتم با طمانینه جواب دادن. با مهربانی و دقت زیاد ویزیت شدم و خداروشکر مشکل نازاییم رو خیلی عالی درمان کردن

  58. xxx
    2 بهمن 1401 - 15:11

    علت مراجعه : بارداری

  59. xxx
    13 دي 1401 - 19:18

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

چگونه از دکتر نفیسه برادران نوبت بگیریم؟
آدرس و تلفن دکتر نفیسه برادران و زمان حضور در مطب را میخواستم؟
هزینه ویزیت دکتر نفیسه برادران چقدر است؟
دکتر نفیسه برادران در چه زمینه پزشکی فعالیت دارند؟
میزان رضایت بیماران از دکتر نفیسه برادران چقدر است؟

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است