دکتر مسعود رضایی اصیل

نوبت آنلاین دکتر مسعود رضایی اصیل دکترای حرفه ای دندانپزشک دزفول

شماره نظام : 176889
5.00 از 17 رای
16 نوبت آنلاین
%100 رضایتمندی

نوبت‌دهی آنلاین دکتر مسعود رضایی اصیل

اولین تایم آزاد: امروز

مشاوره تلفنی با دکتر مسعود رضایی اصیل

در حال حاضر امکان مشاوره تلفنی با دکتر مسعود رضایی اصیل وجود ندارد.

دریافت مشاوره تلفنی

آدرس و تلفن دکتر مسعود رضایی اصیل

09160014006
دزفول

خیابان طالقانی - بین هجرت و حضرت رسول - مجتمع مهر - طبقه اول - واحد اول

نمایش آدرس بر روی نقشه
مسیریابی مسیـریابی با گوگل مسیریابی مسیریابی با Waze
09160014006

درباره‌ی دکتر مسعود رضایی اصیل

آقای دکتر مسعود رضایی اصیل، دکترای حرفه ای دندانپزشک در شهر دزفول با شماره نظام پزشکی 176889، مطب ایشان در منطقه خیابان طالقانی واقع شده و از جمله پزشکان باتجربه و مورد اعتماد در این حوزه به‌شمار می‌روند. با ارائه خدمات تخصصی، به تشخیص، درمان یا مشاوره در زمینه دندانپزشک می‌پردازند.

روزهای حضور شنبه تا چهارشنبه: 10:00 تا 13:00، 16:00 تا 21:00 است که اولین زمان نوبت دهی دکتر مسعود رضایی اصیل برای امروز است که جهت رزرو نوبت به‌صورت اینترنتی، می‌توانید از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن نوبت دهی دکتریاب اقدام نمایید. سامانه نوبت‌دهی آنلاین این وب‌سایت به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان و از هر مکان، وقت ملاقات خود با دکتر مسعود رضایی اصیل را به‌راحتی تنظیم کنید. در صورت فعال بودن، امکان مشاوره تلفنی نیز فراهم است.

همچنین می‌توانید در صفحه اختصاصی ایشان، نظرات بیماران قبلی را مطالعه کرده، ساعات کاری و اطلاعات تماس را مشاهده نموده و در صورت درج‌شدن، به شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت رسمی دکتر مسعود رضایی اصیل دسترسی پیدا کنید.

اگر به دنبال پزشکی مجرب در زمینه دندانپزشک در شهر دزفول هستید، همین حالا نوبت خود را از طریق دکتریاب ثبت کنید و بدون دغدغه به خدمات درمانی دسترسی داشته باشید.

نظرات و تجربیات در مورد دکتر مسعود رضایی اصیل

شما می‌توانید نظر و تجربه خود را اعلام کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید

نظرات در مورد دکتر مسعود رضایی اصیل
17دیدگاه
پیام های جدید پیام های قدیمی
  1. 36xxx05
    31 خرداد 1405 - 3:48

    پیشنهاد می‌کنم

    باسلام من فوبیا دندانپزشکی داشتم بخاطر همین چندسالی که دندان درد داشتم و همین ترس باعث شده بود که به دندانپزشکی مراجعه نکنم ولی از وقتی دندون شش بالا رو پیش آقای دکتر رضایی عصب کشی و پر کردم دیگه ترسی ندارم و به شدت به افرادی که از دندانپزشکی رفتن ترس دارن پیشنهاد میشه

  2. 30xxx64
    26 خرداد 1405 - 15:9

    پیشنهاد می‌کنم

    تجهیزاتی مدرن در کنار برخورد درست و تجربه بالای دکتر و ...... باعث شده که ایشون رو انتخاب کنم و درمان رو با ایشون ادامه بدم و از انتخابم راضی باشم

  3. 16xxx51
    25 خرداد 1405 - 17:21

    علت مراجعه: عصب کشی و ترمیم و ایمپلنت

    پیشنهاد می‌کنم

    واقعا از درمان آقای دکتر بسیار راضی بودم بسیار عالی و با تجربه هستن، واقعا بدون درد درمان و انجام میدن مخصوصا برا ایمپلنت برخورد پرسنل بسیار خوب و عالیه

  4. 30xxx75
    24 خرداد 1405 - 16:30

    علت مراجعه: ترمیم،عصب کشی ،ایمپلنت،و...

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر رضایی یک پزشک لایق،خلاق و بدون شک بهترین هستند و تیم ایشان یک تیم عالی که به تخصص خودشان کاملا مسلط هستند محیط مطب ایشان محیطی کاملا پرانرژی و آرام میباشد بنده تا بحال چندین بار به ایشان مراجعه کرده و کار ایشان بسیار عالی است و رضایت کامل دارم و ایشان را به همه کسانی که کیفیت کار برایشان مهم است معرفی میکنم و بدون شک دکتر رضایی بهترین دکتری هست که شما میتوانید با خیال راحت به ایشان مراجعه کنید.

  5. 39xxx21 ✓ نوبت دهی آنلاین
    16 خرداد 1405 - 15:17

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بود

  6. 36xxx77
    11 خرداد 1405 - 18:43

    علت مراجعه: برای عصب کشی و پر کردن مراجعه داشتم.عالی بود 👌

    پیشنهاد می‌کنم

    محیط بسیار دلنشین و برخورد مناسب پرسنل و پزشک🥰👌

  7. 21xxx09
    11 خرداد 1405 - 18:40

    علت مراجعه: عصب کشی و پرکردن و کشیدن

    پیشنهاد می‌کنم

    از کارشان خيلي راضی هستم

  8. 21xxx24 ✓ نوبت دهی آنلاین
    8 خرداد 1405 - 18:42

    پیشنهاد می‌کنم

    برای ایمپلنت وکامپوزیت رفتم پیششون بسیار راضی هستم

  9. 03xxx03
    2 خرداد 1405 - 11:32

    علت مراجعه: اینپلنت وعصب کشی وکشیدن

    پیشنهاد می‌کنم

    واقعا دکتر صبور وکارشون خیلی تمیز ودقیق وبدون درد واز همه نظر عالی .

  10. 90xxx91 ✓ نوبت دهی آنلاین
    22 ارديبهشت 1405 - 2:33

    پیشنهاد می‌کنم

    از جراحی ایمپلنت خیلی میترسیدم و استرس داشتم …  اما کاملا برعکسه چیزی که فکر میکردم بود ، هیچ دردی احساس نکردم و کاملا راضی بودم 🙏

  11. 03xxx51 ✓ نوبت دهی آنلاین
    16 ارديبهشت 1405 - 1:11

    پیشنهاد می‌کنم

    من برای انجام کامپوزیت به دکتر رضایی مراجعه کردم بسیار بادقت وحرفه ای وبا اخلاق هستن بعدازگذشت ۴سال دندونام هنوز مثل روز اول عالی هستن

  12. 30xxx67 ✓ نوبت دهی آنلاین
    16 ارديبهشت 1405 - 0:48

    پیشنهاد می‌کنم

    برای ایمپلنت وعصب کشی مراجعه داشتم خیلی راضی بودم کاملا بدون دردوبادقت.. محیط مطب فوق‌العاده شیک وتمیز

  13. 12xxx10 ✓ نوبت دهی آنلاین
    15 ارديبهشت 1405 - 23:2

    علت مراجعه: ایمپلنت  عصب کشی  لمینت

    پیشنهاد می‌کنم

    پزشک بسیار با اخلاق و بسیار حرفه ای به هیچ عنوان زیر دستشون دردی حس نمیکردم تمام طول درمانم

  14. 16xxx48
    15 ارديبهشت 1405 - 13:29

    علت مراجعه: دندان درد

    پیشنهاد می‌کنم

    مطب دکتر رضایی جدای از برخود خوب دکتر و پرسنلش فضایی آرام و چشم نواز داره که ب بیمار حس آرامش و انتقال میده

  15. 01xxx37
    15 ارديبهشت 1405 - 13:17

    علت مراجعه: لمینت انجام دادم.واقعا بی نظیره.کارشون فوق العاده‌س😍🌺

    پیشنهاد می‌کنم

    محیط بسیار تمیز و دلنشین.کادر حرفه ای و با حوصله.دکتر مهربان و دقیق

  16. 37xxx28
    15 ارديبهشت 1405 - 13:17

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر فوق العاده خوب و با تجربه

  17. 37xxx21 ✓ نوبت دهی آنلاین
    15 ارديبهشت 1405 - 13:5

    علت مراجعه: جهت ایمپلنت مراجعه کردم بسیار راضی هستم. کارشون عالی بود🌸

    پیشنهاد می‌کنم

    محیط آرام پرسنل خوشرو منظم پزشک متعهد و مجرب

چگونه از دکتر مسعود رضایی اصیل نوبت بگیریم؟
آدرس و تلفن دکتر مسعود رضایی اصیل و زمان حضور در مطب را میخواستم؟
هزینه ویزیت دکتر مسعود رضایی اصیل چقدر است؟
دکتر مسعود رضایی اصیل در چه زمینه پزشکی فعالیت دارند؟
میزان رضایت بیماران از دکتر مسعود رضایی اصیل چقدر است؟