٤٠
٦٢
خانــم

ترس از رانندگي؟

باسلام حدود بيست سال پيش گواهينامه رانندگي گرفتم با اينكه همان بار اول در آزمون شهرك آزمايش قبول شدم ولي هيچوقت پشت فرمان نشستم علت آن هم ترس بي مورده كه همش فكر ميكنم ممكنه به كسي بزنم يا تصادف كنم وقتي پشت فرمان ميشينم دست و پاهام بي حس ميشه خيلي دوست دارم خودم رانندگي كنم و به ديگران وابسته نباشم چكار كنم تا اين فكرهاي منفي از من دور بشه و توانايي رانندگي پيدا كنم رانندگي يك آرزو دست نيافتني برام شده

2 پـاسـخ


بازدید : 771 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روان درماني و روانشناس باليني تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه