9
26
آقــا

با پسر کلاس سومم که درس نمی خونه چیکار کنم؟

سلام خسته نباشيد من به خاطر پسر نه سالم خيلي حالم بده و همش دارم گريه ميکنم.هيچ علاقه اي به درس نداره موقع درس خوندن تو فشار زياده. عصبي ميشه گريه ميکنه باباش همش تحقيرش ميکنه.درس و دوست نداره.از همه تو کلاس ضعيفتره.تورو خدا کمکم کنيد

1 پـاسـخ


بازدید : 64 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک نوروسايکولوژي، عضوهيئت‌علمي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه