دکتر فریده کریمی

آدرس و تلفن دکتر فریده کریمی متخصص اطفال و کودکان اصفهان

آدرس و تلفن دکتر فریده کریمی

031-36673173
اصفهان

درمانگاه کمالپور - چهارراه نظر-  روبروی پمپ بنزین - جنب اداره بیمه

 

 

نوبت‌دهی آنلاین دکتر فریده کریمی

متاسفانه در حال حاضر امکان دریافت نوبت آنلاین از دکتر فریده کریمی وجود ندارد. این امکان ممکن است به‌زودی فعال شود.

دریافت نوبت حضوری

مشاوره تلفنی با دکتر فریده کریمی

در حال حاضر امکان مشاوره تلفنی با دکتر فریده کریمی وجود ندارد.

دریافت مشاوره تلفنی
پزشکان پیشنهادی

درباره‌ی دکتر فریده کریمی

خانم دکتر فریده کریمی از پزشکان متخصص اطفال و کودکان در شهر اصفهان هستند که آدرس مطب دکتر فریده کریمی در چهارباغ بالا واقع شده است. جهت دریافت نوبت آنلاین می‌توانید از دکتریاب استفاده کنید و یا جهت تماس با مطب دکتر فریده کریمی از شماره(های) 031-36673173 استفاده بفرمایید. سعی شده بیوگرافی مختصری از جمله مشخصات و آدرس اینستاگرام دکتر فریده کریمی، آدرس وب سایت و ساعات کاری ایشان را در اختیار شما قرار دهیم.

درصورتیکه دکتر فریده کریمی نوبت دهی آنلاین را فعال کرده باشند شما می توانید به صورت اینترنتی از ایشان نوبت دریافت کنید و همچنین در صورت فعال بودن مشاوره تلفنی به راحتی در منزل و از طریق تلفن می‌توانید با دکتر فریده کریمی صحبت کنید و مشاوره پزشکی دریافت کنید.

شما همچنین می‌توانید در دکتریاب نظرات در مورد دکتر فریده کریمی را مشاهده و مطالعه کنید و همچنین با سایر پزشکان متخصص رشته اطفال و کودکان اصفهان آشنا شوید.

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

  • در صورت مطلع بودن از آدرس و شماره جدید آن را در کادر زیر وارد نمایید و در غیر این صورت تنها ارسال را بفشارید.
  • لطفا از ارسال اطلاعات کذب جدا خودداری کنید
  • old_captcha
  • ارسال

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

نظرات و تجربیات در مورد دکتر فریده کریمی

نظرات در مورد دکتر فریده کریمی
71دیدگاه
پیام های جدید پیام های قدیمی
  1. 13xxx27
    2 تير 1405 - 2:58

    علت مراجعه: سرماخوردگی،کرونا،تنگی نفس،الرژی،ویروسها

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام من ۱۱ساله بچه هامو میبرم پیششون،خانم دکتر عالی هستن تشخیصهاشون درجه ۱ با اخلاق،صبور،مهربان،و در حد زیاد برای درمان توضیحات کامل می‌دهند

  2. 13xxx24
    25 خرداد 1405 - 10:57

    علت مراجعه: برای بچه ام بهترین تشخیص را داشتن

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی عالی هستن

  3. 13xxx20
    21 خرداد 1405 - 14:11

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  4. 13xxx01
    15 ارديبهشت 1405 - 12:45

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر بسیار عالی و باتجربه هستند

    • محیط نامناسب
    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  5. 13xxx89
    1 اسفند 1404 - 0:20

    علت مراجعه: میشه الان بگید خانم دکتر کجا هستند من خیلی دارم دنبالشون میگ

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار،بسیار خوبند

  6. 96xxx98
    27 بهمن 1404 - 10:41

    پیشنهاد می‌کنم

    باتجربه

    • زمان انتظار طولانی
    • نظم پایین در زمانبندی
  7. 13xxx65
    14 بهمن 1404 - 13:34

    علت مراجعه: برا ی همه چی سرما خوردی و آسم و همه دردی

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی خوب من خیلی راضیم

  8. 13xxx59
    23 آذر 1404 - 3:2

    علت مراجعه: برای فرزندانم درمواقعی بیماری آنها به ایشون مراجعه میکردم

    پیشنهاد می‌کنم

    در طبابت عالی.....خداسلامتیشون بده

    • زمان انتظار طولانی
  9. 13xxx42
    15 آذر 1404 - 7:19

    پیشنهاد می‌کنم

    فقط میتونم بگم بهترین و درجه یک ترین متخصص اطفال در کشور هستن خدا حفظشون کنه

    • زمان انتظار طولانی
  10. 13xxx08
    12 آذر 1404 - 11:5

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر عالیه

    • زمان انتظار طولانی
    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  11. 30xxx35
    6 آذر 1404 - 2:53

    علت مراجعه: آلرژی بچم رو تشخیص دادند

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی خیلی دکتر خوبی هست

  12. 13xxx07
    1 آذر 1404 - 9:48

    علت مراجعه: برای دخترم

    پیشنهاد می‌کنم

    پزشگ بسیار عالی و حاذق که در تشخیص و درمان بیماری بسیار مهارت داشتند و با اخلاقی بی نهایت عالی . امیدوارم بازنشسته نشوند چون بهشون احتیاج داریم

    • زمان انتظار طولانی
  13. 92xxx91
    26 آبان 1404 - 22:33

    علت مراجعه: بچم قد وزنش پایین اسم داشت هیچکس متوجه نشد خانم دکتر تشخیص د

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی وخوش برخورد

  14. 03xxx30
    25 آبان 1404 - 23:55

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی

  15. 13xxx49
    3 آبان 1404 - 11:3

    علت مراجعه: چکاب

    پیشنهاد می‌کنم

    خانم دکتر باحوصله و عالی هستند

  16. 13xxx70
    6 فروردين 1404 - 15:20

    علت مراجعه: سرماخوردگي

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر بسیار خوب هستند

  17. 13xxx53
    5 اسفند 1403 - 23:56

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار خوب هستند

  18. 13xxx21
    23 آبان 1403 - 18:45

    علت مراجعه: نوزاد و اطفال

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی دکتر خوب و با وجدانی هستن خدا همیشه سلامت نگهشون داره و دکترایی مثل ایشون رو برامون حفظ کنه

  19. 90xxx36
    14 تير 1403 - 14:17

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی هستند

  20. 33xxx28
    9 تير 1403 - 10:46

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی عالی از هر نظر

  21. 13xxx82
    10 ارديبهشت 1403 - 2:50

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی چند ساله که فرزندم را پیش ایشان میبرم و خیلی راضی بودم

  22. xxx
    10 آبان 1402 - 8:3

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : دیابت
    عالی دکتر صبور وبا حوصله

  23. 03xxx61
    26 ارديبهشت 1402 - 10:57

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : من همیشه سر می‌خوردم و خانم دکتر بهم دارو دادن
    بهترین دکتر عالللللی هستن با دقت و با تجربه

  24. 13xxx48
    5 ارديبهشت 1402 - 0:0

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : کولیک وبیقراری بچه
    عالی بهترین دکتر

  25. 13xxx16
    17 فروردين 1402 - 0:37
  26. 13xxx56
    5 فروردين 1402 - 16:19

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی عالی عالی

  27. 14xxx91
    28 بهمن 1401 - 16:14

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : سرماخوردگی

  28. 13xxx67
    17 بهمن 1401 - 18:56

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : سرماخوردگی
    سلام بارهابرای مداوای بیماری فرزندانم به مطب ایشان رفته ام و خیلی از طبابت واخلاق خوبشان راضی هستم.

  29. 13xxx34
    4 بهمن 1401 - 10:17

    علت مراجعه : گریه نوزاد
    عالی

  30. 13xxx82
    29 دي 1401 - 14:20

    علت مراجعه : زردی اطفال
    عالیه

  31. 13xxx25
    10 دي 1401 - 10:18

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر بسیار حاذق ویا تجربه هستند

  32. 13xxx34
    29 آذر 1401 - 21:24

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : عفونت گوش
    خیلی با حوصله بیمار را درمان میکنند

  33. 13xxx36
    19 آذر 1401 - 15:22

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : برای سرفه‌های زیاد
    فوق العاده دکتر عالی با یک نسخه فهمیدن دخترم چه مشکلی داره خدا خیرشون بده

  34. 36xxx44
    5 آذر 1401 - 14:20

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی هستند

  35. 13xxx00
    5 آذر 1401 - 10:17

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : قلب...گلو درد... تب... و ..‌.
    تخصص حیرت اور در کارش داره و جالبه بدونید اصلا تو مادیات نیست با ان همه تبهر تو کارش حتا مطب خصوصی نداره در ضمن با دیدن چهره من مشگل قلبی خودمم گوش زد کرد

  36. 10xxx01
    5 آذر 1401 - 6:58

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : اسهال و استفراغ
    عآلی

  37. 02xxx70
    26 آبان 1401 - 22:47

    علت مراجعه : عفونت روده
    راضی بودم

  38. 13xxx80
    23 آبان 1401 - 10:6

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  39. 13xxx43
    12 آبان 1401 - 16:21

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : معاینات کلی واولیه نوزاد
    باتجربه و دلسوز

  40. 13xxx26
    22 مهر 1401 - 22:59

    عالی

  41. 16xxx37
    19 مهر 1401 - 22:42

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : بیماری معده
    بسیار پزشک زبردستی هستند

  42. 13xxx21
    11 شهريور 1401 - 10:12

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  43. 13xxx51
    20 تير 1401 - 20:0

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : الژی و سنگ کلیه
    فوق العاده با تجربه و دلسوز هستند .

  44. 13xxx78
    16 خرداد 1401 - 17:36

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : سرماخوردگی
    عالی

  45. 13xxx60
    14 ارديبهشت 1401 - 19:4

    علت مراجعه : چکاپ

  46. 13xxx70
    3 اسفند 1400 - 14:59

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بود

  47. 13xxx47
    4 بهمن 1400 - 9:20

    دکتر خوبی هستن

  48. 13xxx14
    28 دي 1400 - 21:38

    پیشنهاد می‌کنم

    من از 7 سالگی میرفتم پیششون الانم که 18 سالمه هر جا از تشخیص دکترا ناامید میشم میرم پیش خانم دکتر با یک جلسه خوب خوب میشم تشخیصش ن فوقالعاده هست ممنون ازتون

  49. 13xxx16
    13 دي 1400 - 22:4

    پیشنهاد می‌کنم

    عالیییییی

  50. 13xxx49
    13 دي 1400 - 16:10

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر فوق العاده عالی و با اخلاق و متبحر

  51. 13xxx95
    10 دي 1400 - 23:39

    عالی

  52. xxx
    7 دي 1400 - 13:13

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  53. xxx
    4 دي 1400 - 12:37

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتربسیارعالی

  54. 13xxx51
    24 آذر 1400 - 9:27

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی اند

  55. 13xxx90
    21 آذر 1400 - 22:40

    پیشنهاد می‌کنم

  56. xxx
    30 مهر 1400 - 15:7

    پیشنهاد می‌کنم

  57. 90xxx95
    26 مهر 1400 - 18:0

    من اولین بار بود رفتم پیش خانم دکتر کرمی کارشون عالی بود هم خوش اخلاق هم صبور

  58. 13xxx30
    11 مرداد 1400 - 16:2

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام دکتر خیلی خیلی خوبی هستند

  59. 13xxx24
    4 مرداد 1400 - 22:56
  60. 13xxx13
    3 مرداد 1400 - 11:19

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیااار عااالی هستند،خدا خیرشون بده

  61. 13xxx09
    19 تير 1400 - 15:26

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی و با تجربه هستند ایشون

  62. 16xxx40
    5 تير 1400 - 11:20

    پیشنهاد می‌کنم

    واقعا دکترخیلی خوبی هستن خداعمرپربرکت بشون بده

  63. 12xxx36
    10 خرداد 1400 - 10:57

    پیشنهاد می‌کنم

  64. 13xxx67
    1 خرداد 1400 - 4:36

    پیشنهاد می‌کنم

    بهترین هستن با تشخیص خیلی عالی

  65. 13xxx39
    15 ارديبهشت 1400 - 6:39
  66. 13xxx98
    13 ارديبهشت 1400 - 4:14

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی خیلی خوش برخورد ،وظیعه شناس وحاذق هستند من بچه هام رو فقط پیش ایشون بردم

  67. 14xxx09
    28 فروردين 1400 - 1:58

    پیشنهاد می‌کنم

    خانم دکتر بسیار خوب هر چی بگم کمه ❤❤

  68. 13xxx21
    4 اسفند 1399 - 17:34

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی هستند قشنگ وقت میگذارند دقیق وارسی میکنن وتشخیصشون عالیه

  69. 13xxx42
    4 بهمن 1399 - 11:54

    عالییییی

  70. 13xxx50
    15 دي 1399 - 11:47

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  71. 38xxx04
    10 دي 1399 - 20:43

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار بسیار دکتر مهربان و کار درستی هستند.

چگونه از دکتر فریده کریمی نوبت بگیریم؟
آدرس و تلفن دکتر فریده کریمی و زمان حضور در مطب را میخواستم؟
هزینه ویزیت دکتر فریده کریمی چقدر است؟
دکتر فریده کریمی در چه زمینه پزشکی فعالیت دارند؟
میزان رضایت بیماران از دکتر فریده کریمی چقدر است؟

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است