دکتر مجید رمضانی بورانی

آدرس و تلفن دکتر مجید رمضانی بورانی فوق تخصص غدد، رشد و متابولیسم اصفهان

آدرس و تلفن دکتر مجید رمضانی بورانی

031-32233443
اصفهان

خیابان آمادگاه، جنب مبل آبنوس، ساختمان آژند، طبقه اول واحد 101

نوبت‌دهی آنلاین دکتر مجید رمضانی بورانی

متاسفانه در حال حاضر امکان دریافت نوبت آنلاین از دکتر مجید رمضانی بورانی وجود ندارد. این امکان ممکن است به‌زودی فعال شود.

دریافت نوبت حضوری

مشاوره تلفنی با دکتر مجید رمضانی بورانی

در حال حاضر امکان مشاوره تلفنی با دکتر مجید رمضانی بورانی وجود ندارد.

دریافت مشاوره تلفنی

درباره‌ی دکتر مجید رمضانی بورانی

آقای دکتر مجید رمضانی بورانی از پزشکان فوق تخصص غدد، رشد و متابولیسم در شهر اصفهان هستند که آدرس مطب دکتر مجید رمضانی بورانی در خیابان آمادگاه واقع شده است. جهت دریافت نوبت آنلاین می‌توانید از دکتریاب استفاده کنید و یا جهت تماس با مطب دکتر مجید رمضانی بورانی از شماره(های) 031-32233443 استفاده بفرمایید. سعی شده بیوگرافی مختصری از جمله مشخصات و آدرس اینستاگرام دکتر مجید رمضانی بورانی، آدرس وب سایت و ساعات کاری ایشان را در اختیار شما قرار دهیم.

درصورتیکه دکتر مجید رمضانی بورانی نوبت دهی آنلاین را فعال کرده باشند شما می توانید به صورت اینترنتی از ایشان نوبت دریافت کنید و همچنین در صورت فعال بودن مشاوره تلفنی به راحتی در منزل و از طریق تلفن می‌توانید با دکتر مجید رمضانی بورانی صحبت کنید و مشاوره پزشکی دریافت کنید.

شما همچنین می‌توانید در دکتریاب نظرات در مورد دکتر مجید رمضانی بورانی را مشاهده و مطالعه کنید و همچنین با سایر پزشکان متخصص رشته غدد، رشد و متابولیسم اصفهان آشنا شوید.

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

  • در صورت مطلع بودن از آدرس و شماره جدید آن را در کادر زیر وارد نمایید و در غیر این صورت تنها ارسال را بفشارید.
  • لطفا از ارسال اطلاعات کذب جدا خودداری کنید
  • old_captcha
  • ارسال

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

نظرات و تجربیات در مورد دکتر مجید رمضانی بورانی

نظرات در مورد دکتر مجید رمضانی بورانی
136دیدگاه
پیام های جدید پیام های قدیمی
  1. 13xxx05
    6 تير 1405 - 7:54

    علت مراجعه: چندسالی هست برای کم کاری تیروئید میرم

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتربسیارعالی وکاردرست هستن وباتجربه

    • زمان انتظار طولانی
  2. 13xxx75
    17 خرداد 1405 - 11:25

    علت مراجعه: تیروئید

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب است

  3. 16xxx67
    15 خرداد 1405 - 23:40

    علت مراجعه: دیابت

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر رمضانی بسیار باتجربه و کار بلد هستند ،من چند سال بیمار ایشان هستم و بیماری دیابت دارم،از ایشان راضی هستم

  4. 13xxx74
    13 خرداد 1405 - 11:33

    علت مراجعه: تیرویید کم کار

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب هستن

  5. 36xxx31
    8 خرداد 1405 - 16:44

    علت مراجعه: تیرویید

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر خوبی هستند وباصبوری معاینه می کنند

    • زمان انتظار طولانی
  6. 13xxx86
    30 ارديبهشت 1405 - 13:17

    علت مراجعه: دیابت

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بود

  7. 02xxx68
    27 ارديبهشت 1405 - 19:10

    علت مراجعه: تیروئید مادرم

    پیشنهاد می‌کنم

    واقعا دکتر خوبی هستن

    • زمان انتظار طولانی
  8. 13xxx39
    25 ارديبهشت 1405 - 11:23

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار با حوصله و‌با تجربه هستن

  9. 13xxx23
    18 ارديبهشت 1405 - 20:10

    علت مراجعه: کم کاری تیروئید وقند عالی هستند وبسیار با دقت

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی وبسیار عالی

  10. 13xxx87
    13 ارديبهشت 1405 - 23:10

    علت مراجعه: برای دیابت وفشار خمن

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتری خوش اخلاق و متخصص کامل،

  11. 13xxx75
    5 ارديبهشت 1405 - 16:59

    علت مراجعه: کم کاری تیروئید

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر خوبی هستند بامتانت وادب با مریض برخورد می کنند

  12. 13xxx81
    5 ارديبهشت 1405 - 14:7

    علت مراجعه: دیابت و مشکل هیپوفیز

    پیشنهاد می‌کنم

    همه چیز خوب

  13. 13xxx50
    4 ارديبهشت 1405 - 18:56

    علت مراجعه: قند

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی خوب بودند

  14. 16xxx69
    26 فروردين 1405 - 11:14

    علت مراجعه: تیروئید

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر خوش اخلاق و صبوریه

  15. 13xxx59
    24 فروردين 1405 - 23:26

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  16. 18xxx83
    22 فروردين 1405 - 13:24

    علت مراجعه: تیرویید

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بود

  17. 10xxx55
    19 فروردين 1405 - 8:31

    پیشنهاد می‌کنم

    عاالی

  18. 91xxx42
    24 بهمن 1404 - 7:20

    علت مراجعه: تیرویید

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  19. 39xxx19
    23 بهمن 1404 - 11:52

    علت مراجعه: دیابت

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  20. 13xxx26
    23 بهمن 1404 - 7:34

    علت مراجعه: جهت درمان قند خون

    پیشنهاد می‌کنم

    تخصص و مهارت دکتر عالیست مساعدت منشی با بیمار بسیار خوب ،فقط نوبت دهی اینتر نتی طولانی و بعضی مواقع بسیار سخت

    • زمان انتظار طولانی
    • عدم قرارداد با بیمه
  21. 13xxx70
    15 بهمن 1404 - 19:59

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی عالی

  22. 13xxx13
    15 بهمن 1404 - 15:57

    علت مراجعه: برای تیرویید هاشیموتو

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب خوش اخلاق

  23. 13xxx78
    14 بهمن 1404 - 23:24

    علت مراجعه: تیرویید

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی

  24. 13xxx19
    1 بهمن 1404 - 19:9

    علت مراجعه: برای گلو

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر خوبی هست

  25. 12xxx98
    30 دي 1404 - 17:15

    پیشنهاد می‌کنم

    ۱۲ساله تحت نظرم خیلی عالیه

  26. 13xxx73
    27 دي 1404 - 7:57

    علت مراجعه: من مشکل تیروید دارم

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر خوبی هستند

  27. 13xxx08
    24 دي 1404 - 9:51

    علت مراجعه: برای درمان تیرویید

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

    • زمان انتظار طولانی
  28. 13xxx95
    11 دي 1404 - 18:2

    علت مراجعه: عالی

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  29. 37xxx67
    6 دي 1404 - 16:52

    علت مراجعه: تیرویید

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود.

    • زمان انتظار طولانی
  30. 13xxx55
    12 آذر 1404 - 12:42

    پیشنهاد می‌کنم

    تخصص ومهارت دارند

  31. 13xxx94
    10 آذر 1404 - 12:9

    علت مراجعه: تیرویید

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب و عالی بود

  32. 13xxx60
    27 آبان 1404 - 17:25

    علت مراجعه: غدد

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی

  33. 13xxx26
    18 آبان 1404 - 21:41

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  34. 38xxx41
    5 آبان 1404 - 9:36

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی دکتر خوبیه

    • نظم پایین در زمانبندی
  35. 13xxx62
    4 آبان 1404 - 10:22

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بودن

  36. 17xxx62
    3 آبان 1404 - 20:43

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار دقیق و با مهارت

    • عدم قرارداد با بیمه
  37. 13xxx04
    3 آبان 1404 - 6:29

    علت مراجعه: بسیار عالی

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی

  38. 16xxx00
    28 مهر 1404 - 16:30

    علت مراجعه: مادر مشکل تیرید و کلیه

    پیشنهاد می‌کنم

    رضایت کامل

    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  39. 13xxx64
    19 مهر 1404 - 10:45

    علت مراجعه: دیابت

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی عالی وبا تجربه متخصص

  40. 13xxx66
    14 مهر 1404 - 22:36

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر عالی برای ندول تیرویید

  41. 13xxx17
    2 مهر 1404 - 10:41

    علت مراجعه: تیروئید

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  42. 13xxx54
    1 مهر 1404 - 7:14

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار دکتر محرب و خوبی هستن و تشخیص بیماری و کنترل بیماری بنده رو صد در صد داشتند

  43. 13xxx26
    31 شهريور 1404 - 23:46

    علت مراجعه: تیروئید

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب هستند

  44. 35xxx74
    21 شهريور 1404 - 7:16

    علت مراجعه: مشکل تیروئید

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار متین خوش برخورد هستنددارای تخصص عالی هستند

  45. 13xxx79
    17 شهريور 1404 - 7:39

    علت مراجعه: کم کاری تیروئید

    پیشنهاد می‌کنم

    نوبت دهی خیلی سخت شده.

  46. 36xxx10
    27 مرداد 1404 - 21:57

    علت مراجعه: کم کاري تيروئيد

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی هستن درتشخیص بیماری درمان

  47. 13xxx03
    14 مرداد 1404 - 15:16

    علت مراجعه: ديابت

    پیشنهاد می‌کنم

    ازهرنظر عالی هستند

  48. 13xxx97
    2 مرداد 1404 - 10:59

    علت مراجعه: تيروئيد کم کار. هاشيموتو

    پیشنهاد می‌کنم

    راضی بودم. فقط مطب شلوغه و خیلی باید منتظر بمونیم.

  49. 30xxx03
    26 تير 1404 - 8:15

    پیشنهاد می‌کنم

    در تشخیص بیماری سرطان تیروئید و درمان خیلی بهم کمک کردن

  50. 13xxx76
    22 تير 1404 - 12:43

    علت مراجعه: عمل کنسر تيروييد

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر با حوصله و رفتار مناسب

    • زمان انتظار طولانی
  51. 13xxx26
    20 تير 1404 - 21:28

    علت مراجعه: مشکل تيروييد

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بود

    • زمان انتظار طولانی
  52. 13xxx66
    19 تير 1404 - 9:56

    علت مراجعه: بيماري ديابت

    پیشنهاد می‌کنم

    ایشان فردی متخصص و مسئولیت پذیری می باشند. درطی سالهای مراجعه ام به ایشان کاملا رضایتداشته ام.

  53. 13xxx83
    24 ارديبهشت 1404 - 0:4

    پیشنهاد می‌کنم

    مشکل کم کاری تیروئید و ریزش مو داشتم که چند بار برای معاینه رفتم پیش دکتر و نتیجه خوبی گرفتم.

    • زمان انتظار طولانی
    • نظم پایین در زمانبندی
  54. 13xxx91
    17 فروردين 1404 - 23:10

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  55. 13xxx03
    16 فروردين 1404 - 14:10

    علت مراجعه: ديابت

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر خوب وبا تجربه ای هستن

  56. 13xxx56
    15 اسفند 1403 - 22:20

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی خوب

  57. 39xxx97
    15 اسفند 1403 - 10:58

    علت مراجعه: کم خوني شديد

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی دکتر بااخلاق و خبره ای هستن

  58. 13xxx41
    4 اسفند 1403 - 0:51

    علت مراجعه: نامنظمي هورمون

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار دکتر خوش برخورد مهربان با سواد

  59. xxx
    25 بهمن 1403 - 12:33

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام دکترخوبی است

  60. 13xxx03
    15 بهمن 1403 - 23:24

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  61. 16xxx03
    9 بهمن 1403 - 21:42

    علت مراجعه: قند خون بارداري

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی هستن👌

    • زمان انتظار طولانی
  62. 02xxx41
    27 دي 1403 - 22:20

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام برا نمونه برداری پیششون رفتم راضی بودم

  63. 13xxx63
    16 دي 1403 - 6:15

    علت مراجعه: تيروييد

    پیشنهاد می‌کنم

    پزشک حاذقی است

  64. xxx
    7 دي 1403 - 7:17

    علت مراجعه: کم خوني شديد و کم کاري تيروييد

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بودند

    • زمان انتظار طولانی
  65. xxx
    6 آذر 1403 - 21:52

    علت مراجعه: ندول در تيروييد

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی همراه با وجدان کاری

  66. 90xxx46
    28 آبان 1403 - 18:9

    علت مراجعه: تيروييد کم کار داشتم عمل کردم تحت درمان دکتررمضاني عزيز

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام خسته نباشید علاوه برمهارت دکتر اخلاق و رفتارشون با بیمارها قابل تحسین هست

  67. 13xxx60
    7 آبان 1403 - 19:17

    پیشنهاد می‌کنم

    عالیه دکتر

  68. 13xxx29
    28 مهر 1403 - 13:2

    علت مراجعه: چک اپ

    پیشنهاد می‌کنم

    رضایت بخش خوب

    • معاینه هم‌زمان
  69. 13xxx30
    7 مهر 1403 - 10:6

    علت مراجعه: ديابت

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر عالی هستن چند سالی هست مادرم تحت نظر ایشان هستن بخاطر دیابت

  70. 12xxx62
    5 شهريور 1403 - 15:0

    علت مراجعه: بالا بودن tsh

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار خوش اخلاق. اینکه دکتری با وسواس دارو تجویز کنند و خیلی راحت بیمار رو به دارو نبندند خیلی مهمه. مثل ایشون

  71. 92xxx00
    31 مرداد 1403 - 17:44

    علت مراجعه: تيروييد

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  72. 13xxx12
    29 مرداد 1403 - 16:44

    علت مراجعه: پرکاري تيروييد

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

  73. 13xxx94
    21 مرداد 1403 - 23:12

    علت مراجعه: تيروئيد

    پیشنهاد می‌کنم

    درمان مناسب

  74. 13xxx19
    13 مرداد 1403 - 10:49

    پیشنهاد می‌کنم

    • زمان انتظار طولانی
    • نظم پایین در زمانبندی
  75. 13xxx19
    5 تير 1403 - 21:36

    علت مراجعه: ديابت

    پیشنهاد می‌کنم

  76. 30xxx18
    4 تير 1403 - 10:27

    علت مراجعه: ديابت

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی از هر نظر

    • زمان انتظار طولانی
  77. 13xxx65
    3 تير 1403 - 16:11

    علت مراجعه: ديابت

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  78. 13xxx16
    3 تير 1403 - 7:30

    علت مراجعه: تيروييد

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب هستند

  79. 90xxx19
    19 خرداد 1403 - 11:16

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : کم کاری تئرویید
    خیلی دکترخوبی وچندسال که دکترم همین

  80. 13xxx90
    9 خرداد 1403 - 22:0

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : مشکل تیروئید دارم میرم‌پیشون
    عالی بهترین دکتر توی اصفهان هستن

  81. xxx
    19 ارديبهشت 1403 - 14:15

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : تیروئید
    عالی

  82. 13xxx05
    25 فروردين 1403 - 19:1
  83. 13xxx39
    22 اسفند 1402 - 8:27

    علت مراجعه : تیروئید

  84. 13xxx24
    20 اسفند 1402 - 16:15

    علت مراجعه : دیابت

  85. 90xxx01
    18 اسفند 1402 - 16:9

    علت مراجعه : دیابت
    تحت نظر

  86. xxx
    10 اسفند 1402 - 0:42

    علت مراجعه : تیروئید

  87. 13xxx14
    30 بهمن 1402 - 23:39

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : بله تیرویید
    عالیه کارشون

  88. 13xxx66
    11 بهمن 1402 - 23:17

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : کیست سر
    عالی

  89. 13xxx65
    23 دي 1402 - 17:3

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : رشد قد
    سلام.دکتر بسیار خوب با حوصله ای هستند

  90. xxx
    15 آذر 1402 - 13:23

    علت مراجعه : دیابت

  91. 35xxx44
    29 آبان 1402 - 23:12

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : تیردیید
    بسیاردکترخوش برخورد وباتجربه

  92. 13xxx64
    5 آبان 1402 - 14:44

    علت مراجعه : دیابت

  93. 13xxx44
    21 مهر 1402 - 10:1

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : تیرویید
    عالی

  94. 90xxx92
    13 مهر 1402 - 22:56

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : کیست تیروئید
    عالی

  95. xxx
    21 شهريور 1402 - 17:57

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : تیروئید
    سلام خیلی بهتر شدم

  96. 13xxx68
    20 شهريور 1402 - 20:11

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : تیرویید
    عالی

  97. xxx
    10 شهريور 1402 - 7:30

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : دیابت نوع 1 وابسته به انسولین
    بسیار خوش برخورد و متین هستند و با صبوری و سعه صدر به صحبتهای بیمار گوش میدهند . من 8 ساله که بخاطر دیابت بیمار ایشون هستم و بسیار راضی هستم و برای بیماریهای غدد ایشون را پیشنهاد میکنم.

  98. xxx
    30 مرداد 1402 - 16:39

    علت مراجعه : بزرگ شدن تیروئید
    تیروئید دکتر بسیار عالی

  99. xxx
    28 مرداد 1402 - 11:33

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : دیابت و فشار خون
    عالی بودن عالی

  100. xxx
    7 مرداد 1402 - 0:58

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : التهاب تیرپیبد، و فعلا تحت درمان
    بسیار صبور، خوش برخورد حاذق

  101. 13xxx10
    2 مرداد 1402 - 8:54

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : کم کاری تیروئید
    پزشک عالی و حاذقی هستند

  102. 35xxx83
    29 خرداد 1402 - 17:53

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : تیرویید
    خیلی خوب

  103. xxx
    30 ارديبهشت 1402 - 19:51

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : تیروویید
    دکتر بسیار خوش اخلاق خوش برخورد

  104. 13xxx03
    20 ارديبهشت 1402 - 15:10

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : تیرویید

  105. 13xxx12
    8 ارديبهشت 1402 - 6:8

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : Tsh, anti tpo

  106. 91xxx40
    14 فروردين 1402 - 15:20

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : تیروئید
    برای تیروئید تحت نظرم خوب بودن

  107. 13xxx93
    14 فروردين 1402 - 15:8

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : کم کاری تیروئید
    عالییییی

  108. xxx
    29 بهمن 1401 - 23:49

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : کم کاری تیرویید
    عالی

  109. 16xxx95
    7 بهمن 1401 - 22:45

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : غده تیروئید
    عالی

  110. 12xxx34
    4 بهمن 1401 - 10:5

    عالی هستند

  111. 13xxx09
    18 دي 1401 - 13:22

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : کورتیزول
    عالی

  112. 13xxx30
    27 آذر 1401 - 18:7

    پیشنهاد می‌کنم

  113. xxx
    21 آذر 1401 - 14:56

    علت مراجعه : پرکاری تیروئید

  114. 01xxx39
    15 آذر 1401 - 23:24

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : کم کاری تیروئید
    عاااااالی

  115. 13xxx01
    26 مهر 1401 - 14:43

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : ندول تیرویید
    صبور و کاربلد و بسیار قابل احترام

  116. 13xxx13
    25 مهر 1401 - 13:31

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : تیرویید
    عالی بودند

  117. 13xxx51
    11 شهريور 1401 - 20:2

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : دیابت
    سالهاست برای دیابت مراجعه می کنیم و کاملا راضی هستم

  118. 01xxx68
    9 مرداد 1401 - 9:0

    عالی هستن به محض شنیدن شرح حال بیماری رو تشخیص دادن درصورتی که 6تا دکتر دیگه نتونستن تشخیص بدن

  119. 13xxx01
    8 مرداد 1401 - 11:15

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : غده تیرویید
    بسیار حرفه ای

  120. xxx
    5 خرداد 1401 - 19:24

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : تیرویید
    عالی

چگونه از دکتر مجید رمضانی بورانی نوبت بگیریم؟
آدرس و تلفن دکتر مجید رمضانی بورانی و زمان حضور در مطب را میخواستم؟
هزینه ویزیت دکتر مجید رمضانی بورانی چقدر است؟
دکتر مجید رمضانی بورانی در چه زمینه پزشکی فعالیت دارند؟
میزان رضایت بیماران از دکتر مجید رمضانی بورانی چقدر است؟

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است