بیمارستان امیرالمومنین

آدرس و تلفن بیمارستان امیرالمومنین اهواز

آدرس و تلفن بیمارستان امیرالمومنین

061-32271905
اهواز

کوی شهید رجایی (سپیدار) - بیمارستان امیرالمومنین

نمایش آدرس بر روی نقشه
مسیریابی مسیریابی با گوگل مسیریابی مسیریابی با Waze

واحدهای بیمارستان
بخشهای بستری این بیمارستان شامل اطفال، داخلی، قلب و Postccu ، زنان جراحی عمومی (جراحی،ENT ، چشم، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب ، ارولوژی) ، ICU ،CCU ، بخشهای غیر بستری شامل اورژانس، زایشگاه و اتاق عمل می­باشد.
کلینیکهای تخصصی
کلینیکهای تخصصی در درمانگاههای این بیمارستان  به شرح زیر است:
اطفال­، ارولوژی، جراحی عمومی، داخلی، نورولوژی، قلب،  زنان و زایمان، عفونی، روانپزشکی، بیهوشی، جراحی مغز و اعصاب، درمانگاه دیابت، کلینیک رژیم درمانی و تزریقات و پانسمان.

امکانات درمانی و تشخیصی بیمارستان
در این بیمارستان علاوه بر بخشهای بستری بخشهای پاراکلینیکی نیز مشتمل بر بخشهای رادیولوژی دیجیتال، OPG، سی­تی­ اسکن، MRI، سنگ­ شکن، داروخانه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، سونوگرافی، سونوگرافی داپلر، آندوسکوپی، مامائی، اکوکاردیوگرافی، کلونوسکوپی، تغذیه، نوار عصب، نوار عضله، تست ورزش، گچ­ گیری وNST  که مرتبط با امور تشخیصی درمان بیماران انجام وظیفه می­نمایند.

نوبت‌دهی آنلاین بیمارستان امیرالمومنین

متاسفانه در حال حاضر امکان دریافت نوبت آنلاین از بیمارستان امیرالمومنین وجود ندارد. این امکان ممکن است به‌زودی فعال شود.

دریافت نوبت حضوری

مشاوره تلفنی با بیمارستان امیرالمومنین

در حال حاضر امکان مشاوره تلفنی با بیمارستان امیرالمومنین وجود ندارد.

دریافت مشاوره تلفنی

درباره‌ی بیمارستان امیرالمومنین

بیمارستان امیرالمومنین مراکز درمانی و بیمارستان در اهواز است که آدرس این مرکز درمانی در سپیدار واقع شده است. جهت دریافت نوبت آنلاین از بیمارستان امیرالمومنین می‌توانید از دکتریاب استفاده کنید و یا جهت تماس با بیمارستان امیرالمومنین از شماره(های) 061-32271905 استفاده بفرمایید. سعی شده معرفی و توضیحات مختصری از جمله مشخصات و آدرس اینستاگرام بیمارستان امیرالمومنین، آدرس وب سایت و ساعات کاری مرکز را در اختیار شما قرار دهیم.

بیمارستان امیرالمومنین همچنین خدماتی ازجمله نوار عصب و عضله، سنگ شکنی کلیه، سی تی اسکن (CT scan)، داپلر رنگی، سونوگرافی داپلر، OPG دیجیتال و ... را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند.

درصورتیکه بیمارستان امیرالمومنین نوبت دهی آنلاین را فعال کرده باشند شما می توانید به صورت اینترنتی از این مرکز نوبت دریافت کنید و همچنین در صورت فعال بودن مشاوره تلفنی به راحتی در منزل و از طریق تلفن می‌توانید با بیمارستان امیرالمومنین صحبت کنید و مشاوره پزشکی دریافت کنید.

شما همچنین می‌توانید در دکتریاب نظرات در مورد بیمارستان امیرالمومنین را مشاهده و مطالعه کنید و همچنین با سایر مراکز درمانی و بیمارستان اهواز آشنا شوید.

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

  • در صورت مطلع بودن از آدرس و شماره جدید آن را در کادر زیر وارد نمایید و در غیر این صورت تنها ارسال را بفشارید.
  • لطفا از ارسال اطلاعات کذب جدا خودداری کنید
  • old_captcha
  • ارسال

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

نظرات و تجربیات در مورد بیمارستان امیرالمومنین

نظرات در مورد بیمارستان امیرالمومنین
1,026دیدگاه
پیام های جدید پیام های قدیمی
  1. 02xxx00
    2 تير 1405 - 16:26

    علت مراجعه: سرماخوردگی کودک

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

  2. 16xxx11
    31 خرداد 1405 - 21:15

    علت مراجعه: جراحی عمومی

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  3. 35xxx40
    31 خرداد 1405 - 3:35

    علت مراجعه: دردهای صفراوی

    پیشنهاد می‌کنم

    تشخیص بیماری ،دردهای مکررکه به اشتباه میگفتن معده درد هست ولی مشکلم سنگ صفرا بود

  4. 16xxx59
    30 خرداد 1405 - 21:15

    علت مراجعه: بواسیر

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  5. 16xxx51
    29 خرداد 1405 - 19:11

    علت مراجعه: زایمان

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب

    • زمان انتظار طولانی
  6. 16xxx68
    27 خرداد 1405 - 21:3

    پیشنهاد می‌کنم

    رفتار دکتر خیلی خوب بود و ما را راهنمایی کردند

  7. 16xxx42
    27 خرداد 1405 - 17:42

    علت مراجعه: اطفال

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر قاضی و چه کناری عالین

  8. 02xxx17
    27 خرداد 1405 - 15:51

    علت مراجعه: سرماخوردگی

    پیشنهاد می‌کنم

    خدمات عالی و مطلوب

  9. 38xxx86
    27 خرداد 1405 - 12:4

    علت مراجعه: زنان باردار

    پیشنهاد می‌کنم

    به نظر من همه چی عالیه

    • زمان انتظار طولانی
    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  10. 16xxx42
    25 خرداد 1405 - 19:58

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  11. 05xxx10
    24 خرداد 1405 - 8:14

    علت مراجعه: مشکل سرماخوردگی ودل دردی

    پیشنهاد می‌کنم

    بدنیست پذیرش ونوبت دهی راضی ام

  12. 36xxx22
    23 خرداد 1405 - 13:2

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

  13. 35xxx05
    22 خرداد 1405 - 13:12

    پیشنهاد می‌کنم

    همه چیز نسبتا خوب

    • زمان انتظار طولانی
    • نظم پایین در زمانبندی
  14. 02xxx55
    22 خرداد 1405 - 0:7

    علت مراجعه: زایمان

    پیشنهاد می‌کنم

    بیمارستان بسیارتمیز

    • زمان انتظار طولانی
  15. 16xxx05
    19 خرداد 1405 - 17:50

    علت مراجعه: مشکل دیسک کمر

    پیشنهاد می‌کنم

    شلوغی وعدم وقت کافی برای هر نفر

    • زمان انتظار طولانی
    • توضیحات ناکافی
    • معاینه هم‌زمان
  16. 13xxx16
    18 خرداد 1405 - 16:21

    علت مراجعه: بیماری گوارشی

    پیشنهاد می‌کنم

    برای بیماری داخلی ب پزشک بیمارستان مراجعه کردم و نتیجه گرفتم

  17. 16xxx96
    18 خرداد 1405 - 7:52

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب

  18. 16xxx85
    18 خرداد 1405 - 5:19

    علت مراجعه: داخلی

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  19. 16xxx56
    17 خرداد 1405 - 18:45

    پیشنهاد می‌کنم

    • زمان انتظار طولانی
    • توضیحات ناکافی
    • معاینه هم‌زمان
    • نظم پایین در زمانبندی
    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  20. 36xxx49
    17 خرداد 1405 - 18:6

    علت مراجعه: عمل جراحی داشتم

    پیشنهاد می‌کنم

    رسیدگی و نظافت عالی بود

  21. 03xxx66
    17 خرداد 1405 - 15:5

    علت مراجعه: ریه دردهای قفسه ی سینه

    پیشنهاد می‌کنم

    رسیدگی خیلی خوب بود

  22. 16xxx72
    17 خرداد 1405 - 14:31

    علت مراجعه: فلج بلز

    پیشنهاد می‌کنم

    خوبه

  23. 19xxx46
    16 خرداد 1405 - 21:42

    علت مراجعه: فشار خون

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی عالی

  24. 39xxx39
    16 خرداد 1405 - 15:12

    علت مراجعه: دندانپزشکی

    پیشنهاد نمی‌کنم

    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  25. 16xxx90
    13 خرداد 1405 - 20:21

    علت مراجعه: عمل لوزه

    پیشنهاد می‌کنم

    راضی هستم

  26. 36xxx03
    13 خرداد 1405 - 16:54

    علت مراجعه: زایمان

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر و مامان مهربان و خوب رسیدگی عالی

  27. 16xxx64
    11 خرداد 1405 - 15:11

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالب برای زایمان هر دوفرزندم راضی بودم تشکر

  28. 35xxx51
    11 خرداد 1405 - 0:8

    پیشنهاد می‌کنم

    همه چیز خوب بود

  29. 02xxx72
    10 خرداد 1405 - 18:47

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی عالی

  30. 03xxx21
    10 خرداد 1405 - 18:2

    علت مراجعه: اطفال

    پیشنهاد می‌کنم

    پزشک اطفال

    • نظم پایین در زمانبندی
  31. 38xxx41
    6 خرداد 1405 - 23:49

    علت مراجعه: عمومی

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی‌عالیه

  32. 16xxx56
    5 خرداد 1405 - 22:28

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بودن عمل لوزه داشتم

  33. 33xxx04
    5 خرداد 1405 - 8:13

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بودن همه

  34. 38xxx29
    4 خرداد 1405 - 15:4

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی

  35. 38xxx92
    3 خرداد 1405 - 15:24

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  36. 02xxx29
    3 خرداد 1405 - 9:11

    علت مراجعه: فقط درد که بعد خوب شدم

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  37. 38xxx50
    2 خرداد 1405 - 1:45

    علت مراجعه: داخلی

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  38. 30xxx19
    1 خرداد 1405 - 20:44

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

  39. 02xxx13
    31 ارديبهشت 1405 - 15:5

    علت مراجعه: قلب

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  40. 36xxx53
    31 ارديبهشت 1405 - 9:52

    علت مراجعه: آب مروارید دکتر مشهدی نژاد دکتر خیلی خیبی مهربان و با حوصله

    پیشنهاد می‌کنم

    جراحی چشم انجام دادم عالی بود هم دکتر وهم پرسنل بیمارستان بخش جراحی

  41. 01xxx93
    29 ارديبهشت 1405 - 17:7

    علت مراجعه: زایمان‌

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

    • زمان انتظار طولانی
  42. 05xxx76
    29 ارديبهشت 1405 - 6:0

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

  43. 39xxx55
    28 ارديبهشت 1405 - 15:32

    علت مراجعه: روماتیسم

    پیشنهاد می‌کنم

    بیمارستان عالی وتمیزی هست

  44. 16xxx08
    28 ارديبهشت 1405 - 1:1

    پیشنهاد می‌کنم

    از همه لحاظ نسبتاً رضایت خوب پیشنهاد میدهم باتشکر از ناظرین محترم

  45. 16xxx12
    27 ارديبهشت 1405 - 11:28

    علت مراجعه: دندان پزشکی

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی خوب

  46. 16xxx16
    27 ارديبهشت 1405 - 8:3

    علت مراجعه: نوبت دهی بستری

    پیشنهاد نمی‌کنم

    • زمان انتظار طولانی
    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
    • نظم پایین در زمانبندی
    • توضیحات ناکافی
    • محیط نامناسب
    • عدم قرارداد با بیمه
    • معاینه هم‌زمان
  47. 05xxx27
    27 ارديبهشت 1405 - 1:29

    علت مراجعه: چشم پزشکی میخواستم

    پیشنهاد می‌کنم

    بیمارستانش عالیه دو بار زایمان داشتم بیمارستان امیر المومنین

    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  48. 35xxx41
    24 ارديبهشت 1405 - 13:58

    پیشنهاد می‌کنم

    زایمان داشتم خوب بود

    • زمان انتظار طولانی
  49. 39xxx37
    22 ارديبهشت 1405 - 17:17

    علت مراجعه: سزارین

    پیشنهاد می‌کنم

    واسه زایمان مراجعه کردم با اینکه تجربه تلخی با ماماهای بیمارستان داشتم اما بعد واسه سزارین با خانم دکتر محمدپور تجربه وخاطره خوبی رو گذروندن ،البته خدمات خیلی مودب ومهربونی دارن

  50. 16xxx22
    21 ارديبهشت 1405 - 20:30

    پیشنهاد می‌کنم

    عاااااالی

  51. 30xxx03
    21 ارديبهشت 1405 - 18:48

    علت مراجعه: قلب

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  52. 96xxx35
    21 ارديبهشت 1405 - 7:37

    علت مراجعه: زنان

    پیشنهاد می‌کنم

    راضی هستم از بیمارستان و کادر پزشکی

  53. 39xxx24
    20 ارديبهشت 1405 - 15:40

    علت مراجعه: ناراحتی معده

    پیشنهاد می‌کنم

    آندوسکوپی داشتم خوب بود

  54. 90xxx68
    20 ارديبهشت 1405 - 10:49

    علت مراجعه: آنفولانزا

    پیشنهاد می‌کنم

    همه چیز خوب بود

    • زمان انتظار طولانی
  55. 01xxx69
    20 ارديبهشت 1405 - 7:33

    علت مراجعه: عمل فتق

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار مناسب

  56. 16xxx97
    20 ارديبهشت 1405 - 0:16

    علت مراجعه: سرماخوردگی

    پیشنهاد می‌کنم

    سپاس خوب بود

  57. 16xxx24
    19 ارديبهشت 1405 - 15:39

    علت مراجعه: سرماخوردگی

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بود

  58. 92xxx87
    19 ارديبهشت 1405 - 7:18

    علت مراجعه: زنان

    پیشنهاد می‌کنم

    عالیه

  59. 38xxx43
    18 ارديبهشت 1405 - 0:47

    علت مراجعه: برای کشیدن دندان

    پیشنهاد می‌کنم

    نظر من راجع به بیمارستان خوب آرام است

  60. 05xxx65
    16 ارديبهشت 1405 - 12:9

    علت مراجعه: هیسترکتومی خانمم

    پیشنهاد می‌کنم

    ضمن خسته نباشی به پرسنل بسیارعالی بودن

  61. 92xxx97
    16 ارديبهشت 1405 - 1:42

    علت مراجعه: جراجی

    پیشنهاد می‌کنم

    • زمان انتظار طولانی
    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
    • توضیحات ناکافی
    • نظم پایین در زمانبندی
  62. 38xxx93
    14 ارديبهشت 1405 - 2:52

    علت مراجعه: سزارین

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار تمیز و رسیدگی بسیار خوب

  63. 04xxx44
    13 ارديبهشت 1405 - 16:28

    پیشنهاد می‌کنم

    واقعاً بیمارستان تمیز و مجهز و عالی ای هستش با پزشکان مجرب اما نوبت دهی واقعاً نظم درستی نداره و زمان ویزیت بیمار کم هست.

    • زمان انتظار طولانی
    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
    • نظم پایین در زمانبندی
    • معاینه هم‌زمان
  64. 37xxx01
    11 ارديبهشت 1405 - 16:10

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی

  65. 33xxx57
    11 ارديبهشت 1405 - 13:3

    علت مراجعه: براعفونت مجاری ادراری بستری شدم

    پیشنهاد می‌کنم

    بیمارستان بسیار تمیز وعالی بود مخصوصن پرستارامهربون وخوشبرخورد بودن

  66. 16xxx95
    10 ارديبهشت 1405 - 16:14

    پیشنهاد می‌کنم

    از همه لحاظ عالیه

  67. 02xxx42
    9 ارديبهشت 1405 - 18:2

    علت مراجعه: برای عمل سزارین مراجعه کردم

    پیشنهاد می‌کنم

    برای عمل سزارین مراجعه کردم

  68. 13xxx12
    9 ارديبهشت 1405 - 1:59

    علت مراجعه: بیماری های مختلف حتی عمل

    پیشنهاد می‌کنم

    یه بخشهایی خوب است

    • زمان انتظار طولانی
    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
    • توضیحات ناکافی
    • نظم پایین در زمانبندی
    • محیط نامناسب
    • معاینه هم‌زمان
  69. 16xxx26
    8 ارديبهشت 1405 - 0:5

    پیشنهاد نمی‌کنم

    • زمان انتظار طولانی
    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  70. 16xxx56
    7 ارديبهشت 1405 - 17:11

    علت مراجعه: عمل اپانتیس دخترم

    پیشنهاد می‌کنم

    تشخیص عالی وسریع بود

  71. 03xxx16
    6 ارديبهشت 1405 - 18:53

    علت مراجعه: زایمان

    پیشنهاد می‌کنم

    رفتارعالی پزشک و کادردرمانی

  72. 16xxx18
    6 ارديبهشت 1405 - 17:23

    پیشنهاد می‌کنم

    همبشه مرتجعه داشتم همه چی عالی هست

  73. 37xxx40
    6 ارديبهشت 1405 - 7:55

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  74. 38xxx32
    6 ارديبهشت 1405 - 1:24

    علت مراجعه: داخلی

    پیشنهاد می‌کنم

  75. 16xxx29
    5 ارديبهشت 1405 - 22:7

    پیشنهاد می‌کنم

    معاینه بیمار بدون معطلی

  76. 38xxx80
    5 ارديبهشت 1405 - 7:33

    علت مراجعه: آنفولانزا

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی خوب

    • زمان انتظار طولانی
  77. 03xxx82
    4 ارديبهشت 1405 - 17:1

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی عالی و خوب

    • محیط نامناسب
    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  78. 36xxx86
    2 ارديبهشت 1405 - 15:23

    علت مراجعه: عمل عصب دست پیش دکتر ارتوپد

    پیشنهاد می‌کنم

    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
    • زمان انتظار طولانی
    • توضیحات ناکافی
  79. 39xxx46
    2 ارديبهشت 1405 - 12:52

    علت مراجعه: سرپایی

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی عالی برخوردشان

    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  80. 38xxx37
    1 ارديبهشت 1405 - 13:58

    پیشنهاد می‌کنم

    برای بخش های بستری خیلی راضی بودیم

    • زمان انتظار طولانی
    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
    • توضیحات ناکافی
  81. 16xxx57
    31 فروردين 1405 - 12:42

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود رضایت داشتم

    • زمان انتظار طولانی
  82. 10xxx94
    30 فروردين 1405 - 15:32

    علت مراجعه: آنفولانزا

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

  83. 03xxx75
    30 فروردين 1405 - 13:23

    علت مراجعه: زایمان

    پیشنهاد می‌کنم

    سزارین کردم عالی بود

  84. 16xxx07
    29 فروردين 1405 - 14:41

    علت مراجعه: زنان

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی

  85. 33xxx82
    28 فروردين 1405 - 23:36

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام و احترام همه چی عالی ولی کاش متخصصین زمان بیشتری برای بیمار بزارن و ویزیت کنن

    • معاینه هم‌زمان
    • توضیحات ناکافی
  86. 39xxx19
    28 فروردين 1405 - 2:28

    علت مراجعه: سرما خوردگی

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بود کادر درمان

  87. 02xxx58
    27 فروردين 1405 - 19:31

    علت مراجعه: سنگ کلیه

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار بیمارستان عالی هست

    • زمان انتظار طولانی
  88. 39xxx46
    23 فروردين 1405 - 1:33

    علت مراجعه: چندین مورد مراجعه داشتم

    پیشنهاد می‌کنم

    تجربه خوبی داشتم روال کار سریع بود اذیت نشدم

  89. 36xxx82
    20 فروردين 1405 - 15:57

    علت مراجعه: برای زایمان طبیعی هر دو فرزندانم

    پیشنهاد می‌کنم

    زایمان طبیعی هر دو فرزندم در بیمارستان سپیدار خیلی رضایت داشتم مخصوصا پرسنل زحمت کش بخش زنان زایمان

  90. 01xxx96
    10 فروردين 1405 - 9:52

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بودن کادر درمان

  91. 35xxx30
    5 فروردين 1405 - 11:17

    علت مراجعه: زنان

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی تمیز بود

  92. 35xxx50
    8 اسفند 1404 - 19:12

    علت مراجعه: تب

    پیشنهاد می‌کنم

    دکترآلی

  93. 16xxx15
    8 اسفند 1404 - 12:28

    علت مراجعه: دردشکم

    پیشنهاد می‌کنم

    تمیزودکترای متخصص

  94. 16xxx39
    4 اسفند 1404 - 7:4

    علت مراجعه: دیابت همسرم بستری شد ونتیجه گرفت

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی خیلی از پرسنل بیمارستان ممنو وسپاسگزارم همه چیز خیلی خوب بود

  95. 38xxx44
    4 اسفند 1404 - 1:13

    پیشنهاد می‌کنم

    خوبه

  96. 33xxx65
    3 اسفند 1404 - 7:54

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

    • زمان انتظار طولانی
    • نظم پایین در زمانبندی
  97. 37xxx64
    30 بهمن 1404 - 15:52

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  98. 16xxx80
    27 بهمن 1404 - 9:31

    علت مراجعه: عمل اپانديس

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام من چند سال پیش برای عمل اپاندیس همسرم رفتم خوب بود دكتر رسیدگی پرستارها انواع ازمایشها  خوب بود كه الان بعداز چند سال حتما بهتر هم شده

  99. 16xxx19
    25 بهمن 1404 - 14:42

    علت مراجعه: قلب و عروق

    پیشنهاد می‌کنم

    نوبت دهی بیمارستان ک ب صورت آنلاین شده کاملا دشوار هستش و هرکسی نمیتونه نوبت بگیره در ضمن سایت کنده و تا وارد بشه نوبتها پر شده بنده ک مشکل قلب دارم الان سه هفته اس ک نتونستم نوبت بگیرم

  100. 03xxx15
    25 بهمن 1404 - 10:20

    علت مراجعه: رفلاکس معده شدید دارم که جلوی تنفس رو میگیره

    پیشنهاد نمی‌کنم

    • زمان انتظار طولانی
  101. 37xxx18
    25 بهمن 1404 - 0:3

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی راضی بودم از همه نظر عالی هست

  102. 35xxx01
    24 بهمن 1404 - 22:3

    علت مراجعه: سرما خوردگی

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  103. 94xxx60
    20 بهمن 1404 - 11:42

    علت مراجعه: خیر

    پیشنهاد می‌کنم

    خوبه عالی

  104. 39xxx00
    19 بهمن 1404 - 18:2

    علت مراجعه: درمان زانو فیزیوتوراپی

    پیشنهاد می‌کنم

    تجربه خوبی داشتم

  105. 16xxx06
    19 بهمن 1404 - 16:49

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

  106. 38xxx83
    16 بهمن 1404 - 2:17

    علت مراجعه: مرتب برا دکتر داخلی رفتم ورصایت کامل دارم برای دکتر زنان کو

    پیشنهاد می‌کنم

    تمام امکانات خوب وعالی هستن واز نظر تمیزی وبهداشت عالی هست

  107. 03xxx99
    15 بهمن 1404 - 0:44

    علت مراجعه: سرماخوردگی

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب است

    • زمان انتظار طولانی
    • معاینه هم‌زمان
  108. 16xxx45
    11 بهمن 1404 - 23:10

    علت مراجعه: عمل کیسه صفرا

    پیشنهاد می‌کنم

    بیمارستان خوبیه رسیدگی زیاد دارن پرستارهای دلسوزی دارن خدا حفظشون کنه

    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  109. 36xxx79
    11 بهمن 1404 - 14:53

    علت مراجعه: جراح مغز و اعصاب

    پیشنهاد می‌کنم

    عالیه

  110. 10xxx95
    10 بهمن 1404 - 22:50

    علت مراجعه: زایمان و پزشک متخصص

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی و تمیز

  111. 01xxx21
    10 بهمن 1404 - 21:42

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب برخورد دکتراش، فقط ازمایشگاه خیلی نوبت دیر میدن

  112. 39xxx80
    9 بهمن 1404 - 20:28

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی

  113. 38xxx65
    8 بهمن 1404 - 18:7

    علت مراجعه: زایمان

    پیشنهاد می‌کنم

    بیمارستان تمیزی است

  114. 37xxx55
    8 بهمن 1404 - 15:6

    علت مراجعه: دیابت

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  115. 38xxx58
    7 بهمن 1404 - 21:49

    علت مراجعه: کودک

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی هستند دکتر کودکان

  116. 16xxx43
    6 بهمن 1404 - 23:14

    علت مراجعه: قلبعروق

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
  117. 96xxx86
    6 بهمن 1404 - 17:26

    علت مراجعه: خوب

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب

  118. 03xxx96
    5 بهمن 1404 - 22:30

    علت مراجعه: نوزادم مشکل داشت

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

    • توضیحات ناکافی
  119. 30xxx72
    5 بهمن 1404 - 17:18

    علت مراجعه: بارداری

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

    • محیط نامناسب
    • معاینه هم‌زمان
  120. 35xxx82
    3 بهمن 1404 - 23:49

    علت مراجعه: زایمان

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

چگونه از بیمارستان امیرالمومنین نوبت بگیریم؟
آدرس و تلفن بیمارستان امیرالمومنین و زمان حضور در مطب را میخواستم؟
هزینه ویزیت بیمارستان امیرالمومنین چقدر است؟
بیمارستان امیرالمومنین در چه زمینه پزشکی فعالیت دارند؟
میزان رضایت بیماران از بیمارستان امیرالمومنین چقدر است؟

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است