دکتر محمدرضا رئیس زاده

آدرس و تلفن دکتر محمدرضا رئیس زاده متخصص پوست و مو اصفهان

آدرس و تلفن دکتر محمدرضا رئیس زاده

36274222
اصفهان
خیابان حکیم نظامی، ابتدای خیابان محتشم کاشانی، ساختمان پردیس جنوبی (روبروی MRI سپاهان)

نوبت‌دهی آنلاین دکتر محمدرضا رئیس زاده

متاسفانه در حال حاضر امکان دریافت نوبت آنلاین از دکتر محمدرضا رئیس زاده وجود ندارد. این امکان ممکن است به‌زودی فعال شود.

دریافت نوبت حضوری

مشاوره تلفنی با دکتر محمدرضا رئیس زاده

در حال حاضر امکان مشاوره تلفنی با دکتر محمدرضا رئیس زاده وجود ندارد.

دریافت مشاوره تلفنی

درباره‌ی دکتر محمدرضا رئیس زاده

آقای دکتر محمدرضا رئیس زاده از پزشکان متخصص پوست و مو در شهر اصفهان هستند که آدرس مطب دکتر محمدرضا رئیس زاده در حکیم نظامی واقع شده است. جهت دریافت نوبت آنلاین می‌توانید از دکتریاب استفاده کنید و یا جهت تماس با مطب دکتر محمدرضا رئیس زاده از شماره(های) 36274222 استفاده بفرمایید. سعی شده بیوگرافی مختصری از جمله مشخصات و آدرس اینستاگرام دکتر محمدرضا رئیس زاده، آدرس وب سایت و ساعات کاری ایشان را در اختیار شما قرار دهیم.

درصورتیکه دکتر محمدرضا رئیس زاده نوبت دهی آنلاین را فعال کرده باشند شما می توانید به صورت اینترنتی از ایشان نوبت دریافت کنید و همچنین در صورت فعال بودن مشاوره تلفنی به راحتی در منزل و از طریق تلفن می‌توانید با دکتر محمدرضا رئیس زاده صحبت کنید و مشاوره پزشکی دریافت کنید.

شما همچنین می‌توانید در دکتریاب نظرات در مورد دکتر محمدرضا رئیس زاده را مشاهده و مطالعه کنید و همچنین با سایر پزشکان متخصص رشته پوست و مو اصفهان آشنا شوید.

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

  • در صورت مطلع بودن از آدرس و شماره جدید آن را در کادر زیر وارد نمایید و در غیر این صورت تنها ارسال را بفشارید.
  • لطفا از ارسال اطلاعات کذب جدا خودداری کنید
  • old_captcha
  • ارسال

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

نظرات و تجربیات در مورد دکتر محمدرضا رئیس زاده

نظرات در مورد دکتر محمدرضا رئیس زاده
80دیدگاه
پیام های جدید پیام های قدیمی
  1. 13xxx95
    14 اسفند 1403 - 14:3

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  2. 13xxx55
    12 مهر 1403 - 21:52

    علت مراجعه: جوش صورت، برداشتن خال،ميکرودرم و...

    پیشنهاد می‌کنم

    تشخیص عالی

  3. 13xxx50
    10 خرداد 1403 - 10:53

    پیشنهاد می‌کنم

    کارشون خیلی عالیه

  4. 03xxx86
    7 اسفند 1402 - 23:32

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : ایزر کک و مک
    بسیار عالی

  5. 10xxx98
    4 اسفند 1402 - 7:40

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : برای لیزر صورت
    خوب بوده ممنون

  6. 21xxx60
    3 اسفند 1402 - 1:56

    پیشنهاد می‌کنم

    یکم توی ویزیت عجله میکنند اما بسیار دکتر مهربان و خوش برخوردی هستند

  7. 13xxx32
    29 آذر 1402 - 18:55

    علت مراجعه : بیماری پوستی
    تحت درمان

  8. 13xxx75
    28 آبان 1402 - 0:25
  9. 13xxx59
    26 شهريور 1402 - 13:19

    علت مراجعه : برداشتن خال
    خوب

  10. 30xxx74
    29 مرداد 1402 - 23:15
  11. 94xxx99
    28 مرداد 1402 - 22:31
  12. 36xxx73
    22 مرداد 1402 - 10:12

    علت مراجعه : پسوریازیس دارم

  13. xxx
    29 خرداد 1402 - 2:10

    علت مراجعه : بوتاکس

  14. 13xxx80
    29 ارديبهشت 1402 - 20:27

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : اگزمای پوست
    عالی بودن

  15. 13xxx70
    21 ارديبهشت 1402 - 16:16

    علت مراجعه : جوش صورت

  16. 13xxx93
    18 ارديبهشت 1402 - 10:33

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : بوتاکس
    عالللللی

  17. 03xxx93
    16 ارديبهشت 1402 - 23:28

    پیشنهاد می‌کنم

    عالیه

  18. 13xxx11
    17 دي 1401 - 10:46

    علت مراجعه : همه چیز
    عالی

  19. 92xxx22
    20 آذر 1401 - 2:24

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : کیست صورت داشتم عمل کردم و به طور کامل از بین رفت بدون هیچ اثری ازش
    من واقعا ازشون راضیم

  20. 16xxx18
    17 آذر 1401 - 21:55

    علت مراجعه : جوش صورت

  21. xxx
    25 مهر 1401 - 0:56

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : سوختگی پای بچه
    بسیار عالی

  22. 13xxx65
    8 مهر 1401 - 14:16
  23. xxx
    24 شهريور 1401 - 18:10

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : فریز انجام دادن برام
    دکتر عالی هستن

  24. 36xxx11
    26 مرداد 1401 - 9:19

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : ریزش مو
    بسیار با تجربه و عالی

  25. 39xxx59
    2 مرداد 1401 - 16:26
  26. 03xxx67
    28 تير 1401 - 23:19
  27. 13xxx95
    22 تير 1401 - 15:53

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : هر نو‌ع مشکل پوستی
    پزشک بسیار حاذق با اخلاق و متبحری هستن

  28. 16xxx24
    28 خرداد 1401 - 9:59

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : برداشتن خال
    عالی

  29. 13xxx45
    12 خرداد 1401 - 16:48

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : برای از بین بردن کیست مراجعه کردم و لیزر کردم و عالی بود

  30. 01xxx75
    18 فروردين 1401 - 9:19

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : پوست
    دکتر خوبین

  31. 12xxx92
    8 فروردين 1401 - 8:0

    بسیار عالی

  32. 13xxx01
    9 اسفند 1400 - 19:55

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام زرین شهر مطب داشتند مراجعه کردم جهت درمان زگیل تناسلی ورضایت بخش بود

  33. xxx
    3 اسفند 1400 - 20:30

    سلام تشخیص فوق العاده عالی من بعد از اینکه پیش 5 دکتر رفتم پیش ایشون اومدم و دخترم کاملا درمان شد از ایشون واقعا سپاسگزارم

  34. 91xxx79
    27 بهمن 1400 - 9:36

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

  35. 13xxx05
    24 بهمن 1400 - 20:41

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار خوش برخورد دلسوز و ماهر هستن

  36. 13xxx36
    23 بهمن 1400 - 12:42

    خوب

  37. 10xxx95
    12 بهمن 1400 - 11:58

    کارشون خوبه

  38. 13xxx48
    27 دي 1400 - 1:15

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی عالی لود

  39. 90xxx50
    27 آذر 1400 - 19:2

    پیشنهاد می‌کنم

    بسبارعالی

  40. 13xxx29
    21 آذر 1400 - 10:28

    پیشنهاد می‌کنم

    برای برداشتن خال وبوتاکس ومشکلات پوستی مراجعه کردم وهربار راضی بودم

  41. 16xxx41
    7 آذر 1400 - 6:20

    کار جناب آقای دکتر در هر زمینه ای از پوست و مو عالی هستش

  42. 13xxx08
    10 آبان 1400 - 12:38
  43. 13xxx19
    1 آبان 1400 - 9:50

    پیشنهاد می‌کنم

  44. 13xxx40
    23 مهر 1400 - 1:50

    پیشنهاد می‌کنم

    بوتاکس عالی

  45. 37xxx51
    11 مهر 1400 - 18:49

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیاربااخلاق

  46. 01xxx68
    15 شهريور 1400 - 14:59

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار دکتر خوبی هستن و من نتیجه دیدم

  47. 37xxx07
    4 شهريور 1400 - 17:29

    پیشنهاد می‌کنم

    بسییییار عالی هستند

  48. xxx
    31 مرداد 1400 - 21:50

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر فوق العاده ای هستن هم از نظر اخلاقی وهم پزشکی

  49. 36xxx38
    13 مرداد 1400 - 9:29

    پیشنهاد می‌کنم

  50. 13xxx36
    9 مرداد 1400 - 18:8

    پیشنهاد می‌کنم

    مشکلم به نحو مطلوبی حل گردید

  51. 13xxx50
    24 تير 1400 - 11:29

    پیشنهاد می‌کنم

  52. 16xxx74
    21 تير 1400 - 15:29

    پیشنهاد می‌کنم

  53. 13xxx80
    12 تير 1400 - 9:35

    پیشنهاد می‌کنم

  54. 13xxx50
    9 تير 1400 - 15:6

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیاردکترحاذق وباتجربه ای هستتد ومن ازکارایشان‌بسیارراضی بودم

  55. 02xxx69
    19 خرداد 1400 - 7:11

    پیشنهاد می‌کنم

  56. 13xxx10
    2 خرداد 1400 - 12:3

    بسیار خوش اخلاق

  57. 36xxx83
    21 ارديبهشت 1400 - 15:33
  58. 13xxx93
    6 ارديبهشت 1400 - 14:34
  59. 13xxx45
    30 فروردين 1400 - 13:28

    پیشنهاد می‌کنم

  60. 13xxx03
    28 فروردين 1400 - 9:15

    دکتر بسیارعالی و باتجربه ای هستند

  61. 13xxx76
    27 بهمن 1399 - 9:2

    باسلام دکتر خیلی خوبی هستند.تشخیص و داروهاشون عالیه

  62. 13xxx11
    21 بهمن 1399 - 13:11

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب و با اخلاق

  63. 13xxx62
    19 بهمن 1399 - 13:47

    دکتر خیلی خوبی هستند

  64. 13xxx00
    12 بهمن 1399 - 9:5

    خوب بود راضی بودم

  65. 13xxx50
    8 بهمن 1399 - 21:16

    دکتر خوبی هستن من راضی بودم

  66. 13xxx04
    29 دي 1399 - 18:14

    پیشنهاد می‌کنم

    برای ریزش مو پیش ایشون رفتم کارشون عالی بود

  67. 13xxx53
    27 دي 1399 - 10:17

    راضی بودم

  68. 13xxx09
    22 دي 1399 - 12:57

    پیشنهاد می‌کنم

    جهت برداشتن خال رفتم عالی بودن

  69. 39xxx70
    11 اسفند 1398 - 9:1

    پیشنهاد می‌کنم

    من و مادرم برای لیزر لک های صورت رفتیم پیششون خیلی خوب بود اصلا هم درد نداشت
    اخلاقشون هم خیلی خوب بود

  70. 11 آذر 1398 - 17:24

    پیشنهاد می‌کنم

    کارش عالیه عالی حرف نداره منکه خیلی راضی بودم

  71. 6 آذر 1398 - 21:32

    عالی حرف ندار  هم کارش هم اخلاقش

  72. 22 آبان 1398 - 14:32

    بسیار عالی و راضی

  73. xxx
    16 مرداد 1398 - 1:46

    واقعا دکتر بی نظیر ی هستن من واسه درمان زگیل رفتم عالی بود ای کاش زود تر پاداش کرده بودم دکتر

  74. xxx
    17 تير 1398 - 1:19

    پیشنهاد می‌کنم

    من و خواهرم پیش دکتر رئیس زاده چند بار خالهای صورتمون را لیزر کردیم خیلی راضی هستیم بخصوص خواهرم که پوست صورتش فوق العاده نازک و حساس هست همچنین واکنش دارویی و حساسیت دارویی را با تاخیر نشون میده ودکتر های قبلی نمیدونستن که چه داروی بی حسی استفاده کنن برای پوست خواهرم که حساسیت نشون نده تجویز داروهای بعد از لیزرشون هم عالی منم خودم خیلی هم از عمل لیزر خالهام هم تجویز دارو ،شامپو ،مراقبت از پوست و ناخنهام خیلی راضیم و هم از برخورد و اخلاقشون عالی و محشر.

  75. 14 بهمن 1397 - 20:11

    برای لیزر و کرایو خوب بود. تشخیص ایشون هم عالی بود.بعد از دو پزشک ایشون تشخیص دقیق تری داشت.نکته ی آخر اینکه فکر کنم معمولی باشه هر دکتری با داروخونه های نزدیک خودش کار کنه :) در نهایت خوب بود

  76. 25 آبان 1395 - 11:12

    من مامانم واس لک صورتش رفت پیشش تو همه سایتا دیدم میگن باید واسه لیزر به چشمای بیمار عینک زد عینک که نداد به مامانم هیچ صورتش داغون شد صورتش دوطرفش سیاه شده اعتماد به نفسشو ازدست داده ازقبلش بدترشد اونجاییشم که لک نداشت پراز لک شد...

    مرضیه4 خرداد 1398 - 0:7
    هزینه اش چقدر شد؟چندجلسه رفتید؟
    ارزو23 مرداد 1397 - 22:39
    من لیزرکردم جای جوشاموعینک زدبرام نتیجشم خوب بود
  77. 20 مرداد 1395 - 17:4

    دکتر خوبی نیست که هیچ اصلا تجویز داروش معلوم نیست بر چه اساسه هر چی بلده مینویسه

  78. 1394/1/31

    اصللللللللللللللا کار دکتر رئیس زاده خوب نیست

چگونه از دکتر محمدرضا رئیس زاده نوبت بگیریم؟
آدرس و تلفن دکتر محمدرضا رئیس زاده و زمان حضور در مطب را میخواستم؟
هزینه ویزیت دکتر محمدرضا رئیس زاده چقدر است؟
دکتر محمدرضا رئیس زاده در چه زمینه پزشکی فعالیت دارند؟
میزان رضایت بیماران از دکتر محمدرضا رئیس زاده چقدر است؟

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است