دکتر اکبر قلمکاری

آدرس و تلفن دکتر اکبر قلمکاری متخصص پوست و مو اصفهان

آدرس و تلفن دکتر اکبر قلمکاری

031-32212258
اصفهان
خیابان فردوسی، اول سید علی خان

نوبت‌دهی آنلاین دکتر اکبر قلمکاری

متاسفانه در حال حاضر امکان دریافت نوبت آنلاین از دکتر اکبر قلمکاری وجود ندارد. این امکان ممکن است به‌زودی فعال شود.

دریافت نوبت حضوری

مشاوره تلفنی با دکتر اکبر قلمکاری

در حال حاضر امکان مشاوره تلفنی با دکتر اکبر قلمکاری وجود ندارد.

دریافت مشاوره تلفنی

درباره‌ی دکتر اکبر قلمکاری

آقای دکتر اکبر قلمکاری از پزشکان متخصص پوست و مو در شهر اصفهان هستند که آدرس مطب دکتر اکبر قلمکاری در فردوسی واقع شده است. جهت دریافت نوبت آنلاین می‌توانید از دکتریاب استفاده کنید و یا جهت تماس با مطب دکتر اکبر قلمکاری از شماره(های) 031-32212258 استفاده بفرمایید. سعی شده بیوگرافی مختصری از جمله مشخصات و آدرس اینستاگرام دکتر اکبر قلمکاری، آدرس وب سایت و ساعات کاری ایشان را در اختیار شما قرار دهیم.

درصورتیکه دکتر اکبر قلمکاری نوبت دهی آنلاین را فعال کرده باشند شما می توانید به صورت اینترنتی از ایشان نوبت دریافت کنید و همچنین در صورت فعال بودن مشاوره تلفنی به راحتی در منزل و از طریق تلفن می‌توانید با دکتر اکبر قلمکاری صحبت کنید و مشاوره پزشکی دریافت کنید.

شما همچنین می‌توانید در دکتریاب نظرات در مورد دکتر اکبر قلمکاری را مشاهده و مطالعه کنید و همچنین با سایر پزشکان متخصص رشته پوست و مو اصفهان آشنا شوید.

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

  • در صورت مطلع بودن از آدرس و شماره جدید آن را در کادر زیر وارد نمایید و در غیر این صورت تنها ارسال را بفشارید.
  • لطفا از ارسال اطلاعات کذب جدا خودداری کنید
  • old_captcha
  • ارسال

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

نظرات و تجربیات در مورد دکتر اکبر قلمکاری

نظرات در مورد دکتر اکبر قلمکاری
76دیدگاه
پیام های جدید پیام های قدیمی
  1. 13xxx93
    1 خرداد 1405 - 20:22

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار متبحر و تشخیص درست

  2. 13xxx50
    21 ارديبهشت 1405 - 16:30

    علت مراجعه: خارش دست

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار تشخیص عالی و داروهای مناسب

  3. 13xxx91
    15 ارديبهشت 1405 - 9:59

    پیشنهاد می‌کنم

    ایشون هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ دانش مربوط به تخصصشون بسیار عالی هستند

  4. 13xxx45
    11 ارديبهشت 1405 - 22:39

    پیشنهاد نمی‌کنم

    • توضیحات ناکافی
    • نظم پایین در زمانبندی
    • معاینه هم‌زمان
  5. 13xxx61
    9 ارديبهشت 1405 - 21:21

    علت مراجعه: اگزما

    پیشنهاد می‌کنم

    تشخیص عالی

    • زمان انتظار طولانی
  6. 13xxx69
    6 ارديبهشت 1405 - 10:37

    علت مراجعه: مشکل خالهای بزرگ و لیزر کردم .

    پیشنهاد می‌کنم

    پزشک بسیار ماهر و با تجربه ای هستند .

    • زمان انتظار طولانی
  7. 13xxx84
    5 ارديبهشت 1405 - 20:57

    علت مراجعه: آکنه و جوش و لکه و جای جوش پوست

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر کارش درسته❣️

    • زمان انتظار طولانی
    • محیط نامناسب
    • عدم قرارداد با بیمه
  8. 93xxx86
    7 اسفند 1404 - 17:3

    علت مراجعه: برای درمان لک

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی‌پیشنهاد میکنم

    • عدم نوبت‌دهی آنلاین
    • عدم قرارداد با بیمه
  9. 90xxx34
    12 بهمن 1404 - 11:59

    علت مراجعه: همیشه برای هر مشکل پوستی رفتیم رفع شده

    پیشنهاد می‌کنم

    تشخیص های دکتر خیلی خوبه

  10. 13xxx57
    11 بهمن 1404 - 11:24

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی هستن دکتر قلمکار برا مشکل پوست همسرم مراجعه داشتیم خیلی دقیق دکتر شناخت کامل دارن با ی دوره دارو خوب خوب شد

  11. 13xxx84
    30 دي 1404 - 21:16

    علت مراجعه: پوست ومو

    پیشنهاد می‌کنم

    اکی

  12. 13xxx07
    6 دي 1404 - 15:55

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بود

  13. 13xxx69
    14 آذر 1404 - 23:0

    علت مراجعه: حساسیت پوستی

    پیشنهاد می‌کنم

    باحوصله ودقیق و بامهارت و تشخیص عالی

    • عدم قرارداد با بیمه
  14. 13xxx34
    4 آذر 1404 - 15:48

    علت مراجعه: کهیر

    پیشنهاد می‌کنم

    با سلام با یکبار مراجعه کهیر بدنم خوب شدن

  15. 13xxx04
    15 آبان 1404 - 10:32

    علت مراجعه: ریزش سکه ای مو

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بود

  16. 37xxx60
    5 آبان 1404 - 17:22

    علت مراجعه: برای‌درمان‌خارش‌شدیدپوستی‌ولکه‌های‌قرمز روی‌پوست

    پیشنهاد می‌کنم

    دکترخیلی‌باحوصله‌وطبابت‌‌عالی.فقط‌‌معطلی‌ درمطب‌طولانی‌میباشد

  17. 13xxx78
    22 شهريور 1404 - 20:49

    پیشنهاد می‌کنم

    عالیه برای شوره سر رفتم نتیجه گرفتم

  18. 19xxx94
    4 مرداد 1404 - 14:28

    پیشنهاد می‌کنم

    پوسته کردن ناخن

  19. 13xxx38
    26 تير 1404 - 12:12

    علت مراجعه: اگزماي دست بايک نسخه وداروساخت خودشون خوب شدم

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بود

  20. 11xxx84
    19 تير 1404 - 21:10

    علت مراجعه: پوست

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب است

  21. 37xxx09
    1 تير 1404 - 15:22

    علت مراجعه: جوش صورت زياد بود

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بود تو 6 دوره 1ماهه تمامه جوش های صورتمو خوب کرد با ی کرم +قرص

  22. 13xxx46
    25 خرداد 1404 - 13:43

    علت مراجعه: پسوريازيس

    پیشنهاد می‌کنم

    خوب بودن

  23. 13xxx58
    25 خرداد 1404 - 12:34

    علت مراجعه: کهرير و شپش

    پیشنهاد می‌کنم

    عالیه

  24. 13xxx30
    20 خرداد 1404 - 16:37

    علت مراجعه: مشکل پوستي

    پیشنهاد می‌کنم

    برای بار اول بسیارخوب بود

  25. 13xxx06
    16 خرداد 1404 - 13:52

    علت مراجعه: اگرما

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی

  26. 13xxx52
    11 خرداد 1404 - 16:29

    پیشنهاد می‌کنم

    برای مشکل اگزما پیششون رفتم و با دونوع قرص ساده کاملا خوب شدم.ایشالا که همیشه سلامت و موفق باشند

  27. xxx
    20 اسفند 1403 - 13:37

    علت مراجعه: مشکل پوستي

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی هستن

  28. 13xxx67
    9 بهمن 1403 - 16:21

    علت مراجعه: ريزش مو

    پیشنهاد می‌کنم

    مشکلم حل شد

  29. 92xxx11
    1 بهمن 1403 - 18:4

    علت مراجعه: خشکي مو

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام واقعا دکتر خیلی خوبی هستند عالیند

    • زمان انتظار طولانی
    • توضیحات ناکافی
    • محیط نامناسب
  30. 14xxx04
    20 دي 1403 - 18:27

    علت مراجعه: جوش صورت

    پیشنهاد می‌کنم

    بعد از شش ماه واقعان نتیجه گرفتم وازدستت جوشها راحت شد

    • توضیحات ناکافی
  31. 22xxx13
    9 دي 1403 - 0:12

    علت مراجعه: کهير

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار با تجربه هستند

  32. 13xxx26
    27 آبان 1403 - 11:41

    علت مراجعه: ريزش مو‌بعد سه جلسه خوب شدم

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتر کاملا حرفه‌ ای

    • زمان انتظار طولانی
  33. 13xxx78
    14 مهر 1403 - 22:24

    علت مراجعه: اگزما

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار عالی

  34. 13xxx43
    27 شهريور 1403 - 9:38

    علت مراجعه: براي جوش صورت وچربي بيش ازحدصورتم

    پیشنهاد می‌کنم

    چندسال گذشته کلامبلغ ویزیت وداروی بنده12هزارتومان شدولی دیگه به هیچ عنوان به صورتم جوش نزد طبابتشون بینهایت عالی میباشد.

  35. 13xxx42
    25 شهريور 1403 - 16:0

    علت مراجعه: ريزش مو سکه اي

    پیشنهاد می‌کنم

    تشخیص و درمان عالیییی

  36. 13xxx44
    8 مرداد 1403 - 15:6

    علت مراجعه: عالي بودند

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی بودند

  37. 13xxx16
    16 خرداد 1403 - 16:0

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : مشگل اگزمای همسر و مادرم برطرف شد با یک جلسه.
    بسیار عالی

  38. xxx
    16 فروردين 1403 - 10:32

    علت مراجعه : ریزش مو

  39. 13xxx53
    20 اسفند 1402 - 22:27

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : مشکل پوست
    بسیار خوب

  40. 90xxx57
    30 دي 1402 - 14:16

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : میخچه پا
    بسیار عالی

  41. 13xxx52
    22 آبان 1402 - 15:40

    علت مراجعه : ریزش مو
    خیلی سال پیش بود واسه ریزش مو

  42. 13xxx64
    15 شهريور 1402 - 17:26

    علت مراجعه : مشکلات پوستی

  43. 13xxx85
    26 مرداد 1402 - 19:21

    علت مراجعه : حساسیت شدید
    عالی بودند

  44. 16xxx43
    18 مرداد 1402 - 14:16

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : برای حساسیت پوستی
    واقعا دکتر خوبی هستن

  45. 13xxx22
    7 مرداد 1402 - 15:9

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : اگزما
    تشخیصشون عالی بود

  46. 13xxx11
    7 مرداد 1402 - 13:15

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : خشکی پوست
    خوب بود

  47. 35xxx41
    20 تير 1402 - 22:43

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : اگزما
    یه داروی ساختنی دادند درمان شد

  48. 13xxx21
    4 تير 1402 - 18:17

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : قارچی

  49. 13xxx75
    24 ارديبهشت 1402 - 11:52

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : پسوریازیس داشتم
    من چندبارمراجعه داشتم کارشون عالی بوده خداحفظش کنه

  50. 13xxx49
    10 فروردين 1402 - 16:51

    پیشنهاد می‌کنم

  51. 13xxx48
    25 دي 1401 - 0:18

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : لوپوس
    خیلی حاذق

  52. 13xxx31
    11 دي 1401 - 11:32

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : اگزما. جوش صورت
    دکتر با حوصله و خوش برخوردی بودن عالییییی

  53. 13xxx01
    24 مهر 1401 - 10:0

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : اگزما و جوش های زیر بغل
    بسیارعالی عالی

  54. 13xxx62
    17 مهر 1401 - 1:32

    واقعا منشی بی ادبی دارن  من سه بار رفتم مطب برای نوبت گرفتن درحالی که به گفته خودشون 4 تا 6 نوبت دهی دارن 5 که اونجا باشی‌ دیگه بهت نوبت نمیدن خیلی افتضاح بود این روند من تا حالا چنین دکتری ندیده بودم متاسفم براشون

  55. xxx
    5 مرداد 1401 - 3:47

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : جوش صورت
    چند سال هست به آقای دکتر مراجعه می کنم ، بسیارخوبی با برخورد خوب ولی برخورد منشی بسیار بد و غیر محترمانه هست با صدای بلند حرف میزنه و برخلاف حرفش عمل میکنه تماس که می گیری میگه تا ساعت 6 نوبت میدم ولی بعد از ساعت 7 هم مراجع قبول می کنه

  56. 13xxx24
    6 تير 1401 - 16:47

    علت مراجعه : پوست سر

  57. 35xxx74
    5 تير 1401 - 16:15

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : خارش شدید پست
    با یک نسخه درمان شدم، خیلی عالی و من هرکس مشکلی داشته باشه در زمینه پوست یا مو این دکتر و پیشنهاد میدم

  58. 22xxx17
    21 ارديبهشت 1401 - 7:42

    علت مراجعه : رشد ناخن اضافه ی شصت پا
    کارشون خیلی خوب هست

  59. 10xxx99
    23 اسفند 1400 - 2:36

    پیشنهاد می‌کنم

    اگزمای عصبی بود همه جای بدنم خارش داشت بعد از شدت خارش زخم میشود خیلی دکتر رفتم ولی جواب نگرفتم پیش اقای دکتر قلمکاری که اومد یعد از 3روز مصرف دارو روبه بهبودی رفت الانم هم خیلی بهترم

  60. 13xxx45
    30 بهمن 1400 - 17:26

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی هستن

  61. 13xxx05
    5 بهمن 1400 - 23:16

    خوب بودن اگزما داشتم

  62. 36xxx10
    12 دي 1400 - 16:30

    برای ریزش مو مراجعه کردم که تا موقعی که دارو مصرف کردم خوب بود. بعد از اون دوباره ریزش داشتم.

  63. 13xxx07
    25 آبان 1400 - 15:55
  64. xxx
    3 آبان 1400 - 15:42

    پیشنهاد می‌کنم

  65. 13xxx87
    24 مهر 1400 - 13:40

    پیشنهاد می‌کنم

    عالیییی بودن ممنون

  66. 13xxx44
    24 مهر 1400 - 0:41

    پیشنهاد می‌کنم

    عالییییئ بودن

  67. 13xxx81
    18 مهر 1400 - 12:14

    پیشنهاد می‌کنم

  68. 13xxx38
    21 شهريور 1400 - 10:6

    پیشنهاد می‌کنم

  69. 13xxx45
    16 شهريور 1400 - 22:54

    پیشنهاد می‌کنم

  70. 13xxx13
    30 مرداد 1400 - 10:54

    پیشنهاد می‌کنم

  71. 35xxx02
    9 مرداد 1400 - 18:57

    خوب بود راصی بودم

  72. 13xxx89
    4 تير 1400 - 0:15

    موثر وعالی کاملا راضی ام

  73. 39xxx80
    3 خرداد 1400 - 7:37

    رضایت کامل

  74. 05xxx53
    9 بهمن 1399 - 18:36

    پیشنهاد می‌کنم

    واقعاکارشون حرف نداره عالیه تشخیصشون

  75. 19 آبان 1398 - 0:47

    ایشون بسیارپزشک ماهری هستند من ازشون بسیارراضی هستم.

  76. 3 آبان 1395 - 20:55

    سلام.چند وقتی بود برای موهای ساق پام از موکن استفاده میکردم اما الان پر شده از موهای زیر پوستی و لک شده جوش هم میزنه هزینه ی لیزر و هم ندارم همسرم پامو میبینه خیلی بدش میاد تو رو خدا بگید چیکار کنم از چه کرم یا پمادی استفاده کنم درس میشه لطفا زودتر جوابمو بدید دیگه دارم افسرده میشم

چگونه از دکتر اکبر قلمکاری نوبت بگیریم؟
آدرس و تلفن دکتر اکبر قلمکاری و زمان حضور در مطب را میخواستم؟
هزینه ویزیت دکتر اکبر قلمکاری چقدر است؟
دکتر اکبر قلمکاری در چه زمینه پزشکی فعالیت دارند؟
میزان رضایت بیماران از دکتر اکبر قلمکاری چقدر است؟

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است