دکتر مریم عمرانی

آدرس و تلفن دکتر مریم عمرانی دکترای تخصصی روانشناسی بالینی، نوروفیدبک، هیپنوتراپی،درمان زود انزالی و واژینیسموس سمنان

شماره نظام : 5660

آدرس و تلفن دکتر مریم عمرانی

09121318572
سمنان

 سمنان میدان سعدی - ساختمان صدف - طبقه اول - واحد 7- مرکز مشاوره دکترعمرانی 09121318572

مشاوره و روانشناسی فردی و خانواده-زوج درمانی -وروفیدبک- درمان قطعی زودانزالی و واژینیسموس

نمایش آدرس بر روی نقشه
مسیریابی مسیریابی با گوگل مسیریابی مسیریابی با Waze

نوبت‌دهی آنلاین دکتر مریم عمرانی

متاسفانه در حال حاضر امکان دریافت نوبت آنلاین از دکتر مریم عمرانی وجود ندارد. این امکان ممکن است به‌زودی فعال شود.

دریافت نوبت حضوری

مشاوره تلفنی با دکتر مریم عمرانی

در حال حاضر امکان مشاوره تلفنی با دکتر مریم عمرانی وجود ندارد.

دریافت مشاوره تلفنی

درباره‌ی دکتر مریم عمرانی

خانم دکتر مریم عمرانی از پزشکان دکترای تخصصی روانشناسی بالینی، نوروفیدبک، هیپنوتراپی،درمان زود انزالی و واژینیسموس در شهر سمنان هستند که آدرس مطب دکتر مریم عمرانی در میدان سعدی واقع شده است. جهت دریافت نوبت آنلاین می‌توانید از دکتریاب استفاده کنید و یا جهت تماس با مطب دکتر مریم عمرانی از شماره(های) 09121318572 استفاده بفرمایید. سعی شده بیوگرافی مختصری از جمله مشخصات و آدرس اینستاگرام دکتر مریم عمرانی، آدرس وب سایت و ساعات کاری ایشان را در اختیار شما قرار دهیم.

دکتر مریم عمرانی همچنین خدماتی ازجمله مشاوره خانواده، زوج درمانی، اختلال وسواس، اضطراب، اضطراب اجتماعی، زود انزالی و ... را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند.

درصورتیکه دکتر مریم عمرانی نوبت دهی آنلاین را فعال کرده باشند شما می توانید به صورت اینترنتی از ایشان نوبت دریافت کنید و همچنین در صورت فعال بودن مشاوره تلفنی به راحتی در منزل و از طریق تلفن می‌توانید با دکتر مریم عمرانی صحبت کنید و مشاوره پزشکی دریافت کنید.

شما همچنین می‌توانید در دکتریاب نظرات در مورد دکتر مریم عمرانی را مشاهده و مطالعه کنید و همچنین با سایر پزشکان متخصص رشته روانشناسی بالینی، نوروفیدبک، هیپنوتراپی،درمان زود انزالی و واژینیسموس سمنان آشنا شوید.

آیا اطلاعات اشتباه یا قدیمی است! اینجا کلیک کنید

  • در صورت مطلع بودن از آدرس و شماره جدید آن را در کادر زیر وارد نمایید و در غیر این صورت تنها ارسال را بفشارید.
  • لطفا از ارسال اطلاعات کذب جدا خودداری کنید
  • old_captcha
  • ارسال

⚠️اطلاعات درج شده در این صفحه صرفا بازنشر شده از سایت نظام پزشکی و یا جمع آوری شده از اینترنت است و دکتریاب تایید کننده صحت آن نیست و لذا بهتر است کاربر قبل از مراجعه تحقیقات بیشتری جهت اطمینان انجام دهد. قوانین و تذکرات

نظرات و تجربیات در مورد دکتر مریم عمرانی

نظرات در مورد دکتر مریم عمرانی
43دیدگاه
پیام های جدید پیام های قدیمی
  1. 19xxx21
    17 اسفند 1404 - 20:42

    علت مراجعه: مشاوره پیش از ازدواج

    پیشنهاد می‌کنم

    دکتری متخصص و با تجربه هستند

  2. xxx
    21 تير 1404 - 14:8

    علت مراجعه: مشکلات خانوادگي

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی خوب و عالی کمکم کردند و با همسرم هم تلفنی صحبت کردند

  3. xxx
    18 تير 1404 - 10:35

    علت مراجعه: نشخوار فکري و وسواس

    پیشنهاد می‌کنم

    تجهیزات مدرن، نوروفیدبک، بیوفیدبک دستگاه شوک درمانی تخت مخصوص هیپنوتیزم و خیلی چیزهای دیگه و من واقعا فکر کردم وارد یک مطب یا مرکز مجهز شمال تهران شدم عالی

  4. 10xxx33
    12 تير 1404 - 23:35

    علت مراجعه: وسواس فکري عملي به مدت 25 سال

    پیشنهاد می‌کنم

    خانم دکتر مریم عمرانی بهترین روانشناسی هست که تا به حال با ایشون آشنا شدم چندین مرکز دیگر هم رفته بودم

  5. 05xxx50
    12 تير 1404 - 23:11

    علت مراجعه: حمله عصبي و تشنج

    پیشنهاد می‌کنم

    رضایت دارم

  6. xxx
    12 تير 1404 - 22:38

    علت مراجعه: دعوا و خشم با معلم و همکلاسي

    پیشنهاد می‌کنم

    با پدر و مادرم رفتیم و با دوستانم در مدرسه مشکل داشتم اصلا علاقه به مشاور نداشتم و مخالف بود نظرهای خوبی داد

  7. xxx
    12 تير 1404 - 22:34

    علت مراجعه: مشکل رابطه با نامزدم

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام پیشنهاد میدم اگه مشکلی دارید کمک بگیرید خودش خودبخود خوب نمیشه ایشون عالی هستند

  8. xxx
    12 تير 1404 - 22:29

    علت مراجعه: افسردگي فصلي و ترس

    پیشنهاد می‌کنم

    نمونه هستند پیگر و با تجربه

  9. xxx
    12 تير 1404 - 21:36

    علت مراجعه: افسردگي

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام ممنونم از اینجا ایشون رو شناختم و عالی بودن

  10. xxx
    12 تير 1404 - 21:22

    علت مراجعه: وسواس تقارن و شمردن

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام و احترام ممنونم از سایت خوبتون شما معرفی کردید و ما رفتیم و خیلی عالی بود

  11. xxx
    12 تير 1404 - 15:16

    علت مراجعه: خانوادگي

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی خوب هستند هم کلنیک دانشگاه هستند هم مطب خودشون از طرق سایت شما آشنا شدم راضی ام

  12. xxx
    12 تير 1404 - 14:40

    علت مراجعه: ترس و اضطراب

    پیشنهاد می‌کنم

    رضایت داریم خوب بودن

  13. xxx
    11 تير 1404 - 9:51

    علت مراجعه: اختلاف خانوادگي

    پیشنهاد می‌کنم

    بی نظیر هستند مخصوصا مرکزشون من بچه سه ساله دارم و کسی رو نداشتم اونو پیشش بزارم و برم مشاوره محیط مطبشون برای بچه من مثل شهربازی بود استخر توپ هم دارن واسه بچه هایی که همراه والدین میان و منشی مهربونشون بچه ها رو در زمان مشاوره کاملا مراقبت میکنه میگه وقتی مادر و پدر دارن بحث میکنن نباید بچه توی اتاق باشه و خودشون محیط نگهداری رو پیش بینی کردن

  14. xxx
    11 تير 1404 - 9:46

    علت مراجعه: مشکلم با پارتنرم بود که خيانت کرد

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی و راضی

  15. xxx
    9 تير 1404 - 13:50

    علت مراجعه: مشکلات خانوادگي

    پیشنهاد می‌کنم

    من و شوهرم رضایت کامل داریم چون کلی برای ما وقت اضافه هم گذاشت و پیگیری لازم رو هم داشت

    دکتر مریم عمرانیاز همراهی شما و نظر لطفتون سپاسگزارم.
  16. xxx
    9 تير 1404 - 13:47

    علت مراجعه: ترک سيگار

    پیشنهاد می‌کنم

    باز مشکل اعتیاد به سیگار رنج می کشیدم و در گروه درمانی ترک سیگار ایشون شرکت کردم خیلی عالی بود

    دکتر مریم عمرانیاز همراهی شما و نظر لطفتون سپاسگزارم.
  17. xxx
    8 تير 1404 - 21:41

    علت مراجعه: مشکلات خانوادگي

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام کمال تشکر را داریم استاد عزیز در پناه حق

    دکتر مریم عمرانیاز همراهی شما و نظر لطفتون سپاسگزارم.
  18. xxx
    8 تير 1404 - 21:31

    علت مراجعه: کمال طلبي و بيش فعالي

    پیشنهاد می‌کنم

    همه امکانات یک کلنیک خوب و عالی رو دارند با کادری با تجربه و خوش برخو.رد

    دکتر مریم عمرانیاز همراهی شما و نظر لطفتون سپاسگزارم.
  19. xxx
    8 تير 1404 - 10:29

    علت مراجعه: خيانت شوهرم توي فضاي مجازي

    پیشنهاد می‌کنم

    مشکل ما حل شد و تونستم با شرایط کنار بیام و همه چی رو دوباره شروع کنیم

    دکتر مریم عمرانیاز همراهی شما و نظر لطفتون سپاسگزارم.
  20. xxx
    8 تير 1404 - 10:15

    علت مراجعه: راضي بودم انجام دادم جواب داد

    پیشنهاد می‌کنم

    مشاوره شغلی گرفتم

    دکتر مریم عمرانیاز همراهی شما و نظر لطفتون سپاسگزارم.
  21. xxx
    7 تير 1404 - 18:35

    علت مراجعه: مشاوره تحصيلي

    پیشنهاد می‌کنم

    مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته رفتم و خیلی خوب راهنمایی کردند از همه قوانبن جدید اطلاع دارن ولی بقیه اینجوری نمی دونستن

    دکتر مریم عمرانیاز همراهی شما و نظر لطفتون سپاسگزارم.
  22. xxx
    7 تير 1404 - 12:20

    علت مراجعه: ترس از ارتفاع

    پیشنهاد می‌کنم

    با هیپنوتیزم ترس از ارتفاع رو درمان کردند خیلی جالب بود ممنونم

    دکتر مریم عمرانیاز همراهی شما و نظر لطفتون سپاسگزارم.
  23. xxx
    7 تير 1404 - 10:41

    علت مراجعه: مشکل زناشويي

    پیشنهاد می‌کنم

    بهترین سکس تراپیست

    دکتر مریم عمرانیاز همراهی شما و نظر لطفتون سپاسگزارم.
  24. xxx
    7 تير 1404 - 10:34

    علت مراجعه: مشکلات ارتباطي و نشخوار فکري

    پیشنهاد می‌کنم

    دقت نظر در جلسه منو به وجد میاره بهترینید

    دکتر مریم عمرانیاز همراهی شما و نظر لطفتون سپاسگزارم.
  25. xxx
    5 تير 1404 - 0:40

    علت مراجعه: افسردگي

    پیشنهاد می‌کنم

    عالی دوستشان داریم

    دکتر مریم عمرانیاز همراهی شما و نظر لطفتون سپاسگزارم.
  26. xxx
    27 خرداد 1404 - 12:13

    علت مراجعه: انتخاب رشته

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی خیلی خیلی دوستشون داریم کل خانواده با پدر و مادرم رفتیم ولی اونقدر به من اعتماد بنفس داد که خانواده قبول کردند خودم تنهایی برای انتخاب رشته تحصیلی پیششون برم و تست انتخاب شغل و رشته تحصیلی و استعداد یابی هم دادم.

    دکتر مریم عمرانیبا درود ممنونم که نظر دادید و امیدوارم پروردگار بهترین ها را برای شما رقم بزنه
  27. xxx
    27 خرداد 1404 - 12:9

    علت مراجعه: زودانزالي

    پیشنهاد می‌کنم

    راضی هستیم همه چیز در حد کمال و لاکچری بود و خودشون چون مدرس دانشگاه علوم پزشکی هم هست اطلاعات و علمش به روزه و اصلا قدیمی فکر نمیکنه موفق باشید

    دکتر مریم عمرانیبا درود ممنونم که نظر دادید و امیدوارم پروردگار بهترین ها را برای شما رقم بزنه
  28. xxx
    27 خرداد 1404 - 11:28

    علت مراجعه: اسکيزوفرني

    پیشنهاد می‌کنم

    با عرض سلام برادر من اسکیزوفرنی بود و چندین سال درگیر بودیم من از تهران وقت گرفتم و برادرم رو که ساکن سمنان بود پیش خانم دکتر بردیم چنان عالی ارتباط برقرار کرد که برای مه عجیب بود و اگه خرافاتی بودم می گفتم ایشون مهره مار دارند. حالشون با دارو درمانی و رفتاردرمانی های خانم دکتر بسیار بهتر از قبله سپاس

    دکتر مریم عمرانیبا درود ممنونم که نظر دادید و امیدوارم پروردگار بهترین ها را برای شما رقم بزنه
  29. xxx
    27 خرداد 1404 - 11:3

    علت مراجعه: خانوادگي

    پیشنهاد می‌کنم

    با سلام و احترام بنده بسیار راضی بودم هم علم هم اخلاق همی چی تموم

    دکتر مریم عمرانیبا درود ممنونم که نظر دادید و امیدوارم پروردگار بهترین ها را برای شما رقم بزنه
  30. xxx
    27 خرداد 1404 - 10:52

    علت مراجعه: خانواده درماني

    پیشنهاد می‌کنم

    صادق شکیبا سلام و خسته نباشید کاش مثل قانون پزشک خانواده ما قانون روانشناس و تراپیست خانواده هم داشتیم البته خانم دکتر همیشه در دسترس هستند ولی ما شرمنده میشیم که مرتب زنگ میزنیم خانم دکتر دوستتون داریم خدا خیرتون بده راضی بودیم

    دکتر مریم عمرانیبا درود فراوان سپاسگزارم از دلگرمیتون. امیدوارم پروردگار برای شما بهترین ها را رقم بزند.
    ارادتمند شما دکتر عمرانی
  31. 12xxx63
    27 خرداد 1404 - 10:42

    علت مراجعه: کودک و نوجوان

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام ما راضی بودیم سه جلسه نوروفیدبک رفتم برای افزایش تمرکز قبل از امتحانات و تونستم همه رو پاس کنم

    دکتر مریم عمرانیبا درود فراوان سپاسگزارم از دلگرمیتون. امیدوارم پروردگار برای شما بهترین ها را رقم بزند.
    ارادتمند شما دکتر عمرانی
  32. xxx
    27 خرداد 1404 - 10:32

    علت مراجعه: کودک و نوجوان

    پیشنهاد می‌کنم

    کاش میشد این پیام رو همه کسانی که نسبت به مشاوره نظر منفی دارن بخونن ما برای خانواده درمانی رفتیم کودک و نوجوان بد اخلاق و درس نخون و حرف گوش نکن مادر بسیار مهریون و پدر زیادی سختگیر . مشکلاتمون بررسی و حل شدند پسرهایم خانم دکتر رو خیلی دوست دارند چون صبح ها می تونیم به ایشون زنگ بزنیم و در حد یه دقیقه حرف بزنیم در دسترس بودن او نعمت بزرگی برای هر 4تایی ماست ممنونم خانم دکتر عزیز

    دکتر مریم عمرانیبا درود فراوان سپاسگزارم از دلگرمیتون. امیدوارم پروردگار برای شما بهترین ها را رقم بزند.
    ارادتمند شما دکتر عمرانی
  33. xxx
    27 خرداد 1404 - 9:44

    علت مراجعه: وسواس

    پیشنهاد می‌کنم

    رضایتمندی بنده از دکتر مریم عمرانی صد درصد می باشد و من الله توفیق مانا باشید

    دکتر مریم عمرانیبا درود فراوان سپاسگزارم از دلگرمیتون. امیدوارم پروردگار برای شما بهترین ها را رقم بزند.
    ارادتمند شما دکتر عمرانی
  34. 39xxx25
    19 دي 1403 - 19:58

    علت مراجعه: مشکل افسردگي پس از زايمان

    پیشنهاد می‌کنم

    خیلی راضی بودیم برای نوروفیدبک رفتیم

    دکتر مریم عمرانیبا درود ممنونم که نظر دادید و امیدوارم پروردگار بهترین ها را برای شما رقم بزنه
  35. 12xxx32
    6 آبان 1403 - 12:5

    علت مراجعه: شروين از شاهرود براي زود انزالي مراجعه کردم

    پیشنهاد می‌کنم

    از نظر من بهترین روان شناس هستن

    دکتر مریم عمرانیممنونم از همراهیتون
  36. 19xxx71
    3 اسفند 1402 - 15:38

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : استرس
    بسیار بسیار روانشناس عالی هستند به بقیه افراد هم دکتر عمرانی را پیشنهاد میکنم

    دکتر مریم عمرانیممنونم دوست خوبم
  37. xxx
    21 شهريور 1401 - 17:20

    سلام.
    آیا برای مشکلات دوره دوستی قبل ازدواج با صحبت کردن با یک شخص رابطه میشه نتیجه گرفت یا باید با هردوطرف صحبت کرد؟؟

    دکتر مریم عمرانیسلام دوست خوبم بهتره هر دو نفر حضور داشته باشند ولی اگر یک نفر هم تشریف بیاره خیلی از مشکلات میتونه بررسی و رفع بشه و دفعه بعد طرف دیگه هم راضی بشه و بیاد.
  38. 39xxx50
    27 ارديبهشت 1401 - 16:51

    پیشنهاد می‌کنم

    علت مراجعه : مشکلات زناشویی
    واقعا به بنده وخانومم کمک کردند بسیار راضی هستم

    دکتر مریم عمرانیسپاسگزارم از همراهیتون
  39. 33xxx31
    19 بهمن 1400 - 12:35

    عدالت علی هستند

    دکتر مریم عمرانیممنونم دوست خوبم
  40. 10xxx38
    21 ارديبهشت 1400 - 21:13

    پیشنهاد می‌کنم

    بسیار توانمند و ماهر و مسلط در کار مشاوره

    دکتر مریم عمرانیممنونم دوست خوبم
  41. 12xxx68
    30 فروردين 1400 - 21:36

    پیشنهاد می‌کنم

    من فردی بسیار زود انزال بودم و در زندگی زناشویی به مشکل برخورد کرده بودم و از سایت شما با دکتر آشنا و با کمک دکتر مشکل زود انزالی خود را حل نمودم

    دکتر مریم عمرانیخدا رو شکر مشکل حل شده. ممنونم از نظرتون دوست خوبم
  42. 12xxx29
    15 بهمن 1399 - 13:36

    عالی

    دکتر مریم عمرانیممنونم از همراهیتون
  43. 12xxx92
    6 خرداد 1399 - 9:58

    پیشنهاد می‌کنم

    سلام روز بخیر
    ممنونم از سایت خوبتون
    من 4 ساله درگیر مشکل وسواس فکری هستم و این باعث ایجاد اختلافات شدید بین من و همسرم شده بود ولی در کمال تعجب با جلسات مشاوره خانم دکتر در زندگی من معجزه به معنی واقعی رخ داد. ممنونم خانم دکتر عزیزم

    دکتر مریم عمرانیسلام. ممنونم عزيزم ، ولي مهم اينه که کارها و رفتارهاي آموخته شده رو براي تمام مدت زندگيت انجام بدي نه فقط يه مدت کوتاه. موفق و شاد باشيد.
چگونه از دکتر مریم عمرانی نوبت بگیریم؟
آدرس و تلفن دکتر مریم عمرانی و زمان حضور در مطب را میخواستم؟
هزینه ویزیت دکتر مریم عمرانی چقدر است؟
دکتر مریم عمرانی در چه زمینه پزشکی فعالیت دارند؟
میزان رضایت بیماران از دکتر مریم عمرانی چقدر است؟

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است